عمومی

نکات ضروری که هنگام خرید املاک باید در نظر گرفته شود

املاک

 

در حالی که از نظر فنی می توانید در هر جایی از خانه بخوابید، در واقع الزاماتی وجود دارد که تعیین می کند چه اتاق هایی را می توان به طور رسمی به عنوان “اتاق خواب” در هنگام ارزیابی یک خانه نامید. بیایید بررسی کنیم که چه چیزی یک اتاق خواب را از اتاق های دیگر خانه شما متفاوت می کند – و چرا اهمیت دارد.

همانطور که قبلاً ذکر شد، مشارکت در املاک و مستغلات نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری در املاک بازده سرمایه گذاری بالاتری را ارائه می دهد. این بدان معنی است که شرکا می توانند این فرصت را داشته باشند که بازده سرمایه گذاری بیشتری را برای سرمایه ای که برای سرمایه گذاری می گذارند به دست آورند.

مشارکت املاک و مستغلات یک استراتژی سرمایه گذاری است که نقاط قوت دو یا چند سرمایه گذار را در یک ملک سرمایه گذاری ادغام می کند. به طور معمول، مشارکت ها به عنوان فعال، که در آن همه طرف ها به طور مساوی مسئولیت مدیریت روزانه را بر عهده دارند، یا غیرفعال، به عنوان ابزاری برای جذب سرمایه از سرمایه گذارانی که آنقدر درگیر نیستند، طبقه بندی می شوند.

وقتی صحبت از پایداری می شود، بیشتر تقریباً همیشه بیشتر است. این امر به ویژه در مورد هزاره ها صادق است، که 38 درصد از کل خانه های فروخته شده در سال 2020 را خریداری کردند. این گزارش روند نشان می دهد که ویژگی های سازگار با محیط زیست برای خریداران خانه های جوان بسیار مهم است، همانطور که مقرون به صرفه است. خانه‌های کوچک‌تر و کم‌مصرف‌تر، خانه‌های بزرگ‌تر را در چشم خریداران هزاره شکست می‌دهند.

مرحله آخر شامل هر نوع افزودنی دیگری است که می خواهید به ملک خود اضافه کنید، از جمله هر سازه در فضای باز مانند عرشه یا پاسیو، راهرو یا هر محوطه سازی . این پروژه ها ممکن است در اواسط فرآیند ساخت خانه، همراه با برخی از مراحل ذکر شده در بالا، تکمیل شوند. البته، هر گونه اضافه شدن به خانه شما نیز به کل هزینه پروژه می افزاید.

پیش فروش چیتگر

اینترنت شیوه خرید و جستجوی خانه را به شدت تغییر داده است. برای اینکه ببینید کدام خانه‌ها برای فروش هستند، لازم نیست فقط به آژانس‌های املاک، تابلوهای فروش و آگهی‌های روزنامه اعتماد کنید. اکنون، می‌توانید یک تور مجازی کامل از خانه‌ای که در بازار وجود دارد، از اتاق خواب یا محل کار خود داشته باشید. برای شروع کاوش در خانه ها در بخش های مختلف کشور آماده اید؟ از یکی از این وب سایت ها – یا برنامه های شکار خانه مربوطه آنها – برای شروع جستجوی صاحب خانه جدید خود استفاده کنید.

 

خانه شهری که خانه شهری نیز نامیده می شود، نوعی از خانه است که دارای چندین طبقه است و حداقل دو دیوار آن را با سایر خانه ها مشترک است. این ساختمان ها اغلب بلند و در عین حال نازک هستند و به خانه های شهری دیگر در یک ردیف طولانی متصل هستند. آنها بیشتر در مناطق شهری و حومه شهر محبوب هستند.

فروش آپارتمان در تهران پول لازم 

برخی از مالکان خانه دوم را به عنوان ملک سرمایه گذاری خریداری می کنند . به طور معمول، این به معنای ورق زدن و فروش مجدد خانه یا تبدیل آن به ملک اجاره ای است. املاک سرمایه گذاری برای خانه های دوم نیازمندی ها و نرخ های وام مسکن متفاوتی دارند. به عنوان مثال، بسیاری از صاحبان خانه نمی توانند از وام های بزرگ برای تامین مالی یک ملک سرمایه گذاری استفاده کنند، زیرا بسیاری از وام دهندگان اگر بیش از 14 روز در سال اجاره داده شوند، آن را یک “سرمایه گذاری” می دانند.

فروشنده می داند که احتمالاً به یک قرارداد زمین علاقه مند هستید زیرا نمی توانید برای وام مسکن استاندارد تأیید شوید. از آنجایی که فروشنده ریسک بالاتری را متحمل می شود، احتمالاً نرخی را از شما دریافت خواهد کرد که بالاتر از نرخ بهره فعلی بازار برای وام های مسکن سنتی است.

هنگامی که ملکی را پیدا کردید که به آن علاقه دارید، باید اعداد را خرد کنید تا مطمئن شوید خرید آن برای شما منطقی است. برای انجام این کار، باید ارزش بازار منصفانه ملک را بدانید و بدانید که تعمیرات لازم چقدر است. این اطلاعات به شما امکان می دهد حداکثر پیشنهاد مجاز خود را محاسبه کنید، که بالاترین قیمتی است که می توانید در ملک بپردازید.

اگر می خواهید وارد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات شوید اما پول نقد ندارید، عمده فروش شدن می تواند گزینه سودآوری برای شما باشد. در اینجا هشت مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع انجام دهید.

گاهی اوقات سرمایه گذاران می خواهند یک ملک سرمایه گذاری را پیش از موعد بفروشند. چه آنها نتوانند ملک را مدیریت کنند، چه پول خود را برای چیز دیگری بخواهند یا یک وضعیت اضطراری مالی داشته باشند، ممکن است ملک خود را با مستاجر در آن بفروشند. این به عنوان یک ویژگی کلید در دست شناخته می شود.

از آنجایی که خرید خانه خرید بزرگ و مهمی است، باید مطمئن شوید که حرفه ای هایی که با آنها کار می کنید می دانند درباره چه چیزی صحبت می کنند و در کاری که انجام می دهند خوب هستند. اگر مطمئن نیستید برای یافتن یک وکیل معتبر املاک و مستغلات کجا جستجو کنید، در اینجا چند مکان برای شروع وجود دارد:

در انتظار ورود به بازار مسکن: پس انداز کردن برای پیش پرداخت قابل توجه هنگام پرداخت هزینه های زندگی روزمره دشوار است. در حالی که پس انداز می شود، بازار مسکن می تواند تغییر کند و ارزش خانه ها می تواند سر به فلک بکشد و زمان بیشتری را برای انتقال گیرندگانی که برای نقل مکان باید منتظر بمانند، تحت تاثیر قرار دهد.

موفقیت شما به یافتن مستاجرانی بستگی دارد که بتوانند اجاره خود را پوشش دهند، بنابراین باید ملک را تبلیغ کنید و مستاجران مناسب را پیدا کنید. در برخی شهرها، اجاره دادن به مستاجران اشتباه می تواند به معنای جریمه یا مشکلات قانونی برای شما باشد. شما مسئول انجام تعمیرات و نگهداری منظم، مانند به روز نگه داشتن خانه، و نظارت بر مراقبت از چمن و برف روبی هستید.

با توجه به شرایط فعلی بازار، باید حدود یک سال برای انتخاب و خرید خانه بعدی خود برنامه ریزی کنید . بیشتر این زمان صرف یافتن خانه مورد نظر شما می شود. وقتی برای اولین بار در بهار 2020 از ویروس کرونا شنیدیم ، برخی از کارشناسان پیش بینی کردند که اگر فروپاشی نشود، بازار مسکن سرد خواهد شد. برعکس این اتفاق افتاد. تعداد خریداران خانه در بازار در واقع افزایش یافت. در همان زمان، بسیاری از صاحبان خانه ها ترجیح دادند تا زمانی که ابهامات ناشی از همه گیری برطرف نشود، در خانه های خود بمانند.

تصمیم گیری در مورد محل خرید ملک بعدی یک تصمیم مهم است. آیا باید خانه ای نزدیک به خانواده خود داشته باشید؟ یا اینکه یکی را در ساحل، کوهستان یا شهری که دوست دارید ترجیح می دهید؟ مهم است که در مورد مکان ها با همسر و سایر اعضای خانواده که ممکن است در این تصمیم مشارکت داشته باشند صحبت کنید. از آنجا، زمانی را صرف تحقیق در مورد بهترین محله های محلی کنید. با یک مشاور املاک محلی شریک شوید تا بهترین مناطق را برای خانه دوم پیدا کنید.

هنگام در نظر گرفتن بهترین مکان برای خرید خانه دریاچه، برخی از مکان ها از نظر سرمایه گذاری بهتر از مکان های دیگر هستند. حتماً یک متخصص محل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زمین مستحکم است و خط آب بالا نمی رود. اگر خانه شما در یک منطقه دلخواه، خوب و در زمینی پایدار ساخته شده باشد، احتمال افزایش ارزش آن زیاد است.

در املاک و مستغلات، ارزیابی‌ها به دلایل متعددی برای فرآیند خرید خانه بسیار مهم هستند – به ویژه به این دلیل که به خریدار و وام‌دهنده مسکن اجازه می‌دهند در سرمایه‌گذاری مالی خود احساس اطمینان کنند. اما ارزیابی خانه چه چیزی را شامل می شود و چقدر می توانید انتظار داشته باشید که طول بکشد؟ در این مقاله ما اصول اولیه ارزیابی و همچنین عواملی را که ممکن است بر توانایی شما برای ادامه حرکت به جلو تأثیر بگذارند، بررسی خواهیم کرد.