عمومی

مدیر عامل FINXFLO در ساخت یک جمع کننده نقدینگی هیبریدی یک مرحله‌ای

BeinCrypto با جیمز گیلینگهام در مورد FINXFLO صحبت کرد. این تجمیع کننده نقدینگی ترکیبی چندین مبادلات را گرد هم می آورد و خرید، فروش و تجارت را در یک مکان ممکن می سازد.

دنیای کریپتو به طور پیوسته در حال رشد است و این به معنای مبادلات بیشتر از همیشه است. نه تنها با رشد صرافی های متفاوت، بلکه با ورود پیشنهادات غیرمتمرکز تر به صحنه.

در نتیجه، بهترین کسانی که می‌خواهند نتیجه را دریافت کنند، با انواع توکن‌ها می‌توانند انتخاب کنند یا فقط می‌توانند همه گزینه‌ها را انجام دهند، باید به مبادلات متعدد و فردی متوسل شوند.

 

این جایی است که Gillingham و FINXFLO وارد می شوند.

لینگهام قبل از اینکه چه چیزی را از زمین بازی بیرون آورد و برای یک شرکت سرمایه گذاری کرد، حرفه خود را در فوتبال حرفه ای آغاز کرد.

پس از چند سال قبل، او در نهایت تجارت خود را از فروش آن شروع کرد. تقریباً در همان زمان، او برای اولین بار شروع به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال کرد.

گیلینگهام یکی از کلاس های سال 2013 می شود، زیرا زمانی که بیت کوین بسیار پایین تر از «پایین» فعلی 32650 دلار است.

او می‌گوید: «در آن زمان بیت‌کوین تقریباً 400 دلار بود، فکر می‌کنم در آن زمان بود، بنابراین فوق‌العاده فوق‌العاده ارزان بود».

یادگیری از تجربه

مانند سایر سرمایه گذاران اولیه، گیلینگهام از قربانی شدن یکی از بدنام ترین هک ها در آن زمان جلوگیری کند.

“من بخشی از هک Mt. Gox بودم، جایی که، جایی که Mt. Gox از ذخیره کلیدهای خصوصی در خود صرافی هک شد، که واقعاً دیوانه کننده است، اما ما در آن زمان چیزی در مورد هیچ چیز نمی دانم. ” او می گوید.

در نتیجه، او به عنوان یک کلاهبرداری به ارزهای دیجیتال پشت کرد و دوباره روی امور مالی سنتی روی کرد.

با این حال، در سال 2017، زمانی که دومین بازار صعودی شروع به رشد کرد، یا به تجارت کریپتو بازگشت.

«من به مسائلی نگاه می‌کردم که مردم واقعاً با آن‌ها برخورد می‌کردند، که سعی می‌کردند با این حساب مخالف باشند. من سعی کردم بهترین قیمت جهانی را بیاورم. نتونستم بگیرمش من به همه این صفحه‌ها نگاه می‌کردم و این فقط یک کابوس مطلق بود. بنابراین در آن زمان بود که به ایده FINXFLO رسیدم.”

طول پنج ساله بهتر توضیح می دهد که پیچیدگی ایجاد یک فروشگاه تک مرحله ای برای خرید و فروش گران ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شود.

“این پیچیده ترین مسیری بوده است که تا به حال سعی کرده ام آن را کامل کنم، درست است، این چیزی است که من را بسیار شیفته و درگیر فشار دادن بسیار سخت می کند، زیرا جنبه های بسیار دارد. و حوزه های بسیار متفاوتی وجود دارد که تکمیل شود.»

«مناطق مختلف بسیار زیادی وجود دارد. منظورم این است که وجود قانونی دارد، وجود مالی دارد، انطباق وجود دارد. ما در حال دریافت قوانین در سراسر جهان هستیم، بنابراین همه این میادین مین نظارتی وجود دارد، بنابراین پلتفرم خود را می‌سازد، آزمایش اجرای آز.مایش برنامه کاربردی یا تلاش برای ورود به شرکای نقدینگی.

آشنایی با یک ترکیب کننده

بعد از تمام این کارها، نتیجه نهایی یک تجمیع کننده ترکیبی است که تبادل را در یک مکان گرد هم می آورد.

«بنابراین FINXFLO، ما اولین گردآورنده مالی کاملاً تنظیم‌شده، و غیرمتمرکز هستیم. معنی آن این است که ما چندین بار نقدینگی را جمع آوری کنیم، بنابراین اگر به مبادلات عادی خود فکر کنید. ما همه آنها را جمع می کنیم.”

در حال حاضر، این پلتفرم دارای 25 استخر مختلف است.

“در اصل به این معنی است که شما به FINXFLO می آید تا یک حساب، یک KYC، یک کیف پول، در یک پورتال، سپس می‌توان تمام سکه‌ها و توکن‌های خود را از طریق یک حساب پرداخت کنید.»

DeFi و CeFi همه در یک مکان

یک جنبه جدید از این فضای نقدینگی ترکیبی، از صرافی‌های ترکیبی و صرافی‌های غیرمتمرکز است.

“برخی از بازار می تواند به سمت غیرمتمرکز بروند و برخی از آنها می توانند به سمت دیگران بروند بروند. برای ما، این در مورد مهم ترین استخرهای نقدینگی است. ، زیرا کاری که انجام می دهد قیمت بسیار رقابتی تری ایجاد می کند.»

«با داشتن مجموع نقدی غیرمتمرکز و هزینه، مقداری سکه نیز می دهد.

مقاله دیگر :   آزادسازی مالی یا سرکوب مالی و رشد اقتصادی در ایران

برای گیلینگهام، اجرای صرافی های غیرمتمرکز در پروژه او بسیار مهم بود. ساده تر از صرافی های مختلف

«من می‌توانم بگویم [غیرمتمرکز] در هیئت مدیره میلیون‌ها آسان‌تر است، زیرا به معنای واقعی کلمه، این فقط یک API است که آن را وصل و اجرا می‌کند. او توضیح می‌دهد که برای گذراندن شرمساری نزدیک شدن به هر صرافی، همه آن‌ها مدارک لازم را دارند که یک تصمیم از هیئت مدیره را درخواست می‌کنند.

“اطمینان از اینکه مردم به شیوه ای امن وارد بازار می شوند”

برای FINXFLO، در مورد امنیت، الزامات دقت و ایمنی کلیدی است. a> برای خود.

«مقررات بودن برای ما بسیار مهم بود. ما می‌خواهیم دنیای سنتی را به رمزارزها وارد کنیم، همان جایی که همان استانداردها رعایت می‌شوند.”

او توضیح می‌دهد: «ما همچنین به عنوان یک شخص ثالث، متولی نظارتی داریم، بنابراین ما هرگز به وجوه هیچ مشتری دسترسی نداریم.

بنابراین به جای داشتن تمام پول در یک یا دو حساب متعلق به صرافی، هر مشتری حساب خود را دارد.

بنابراین، اگر یک هکر وارد یک حساب کاربری شود، کل تبادل را به خطر نمی اندازد و شرکت می تواند با آن یک مشتری همکاری کند.

” از آن به این معنی است که کل زیرساخت، همه چیز محافظت می شود زیرا ما چیزهای خصوصی و احتیاط بیشتری را برای امنیت ارائه می دهیم و مطمئن می شویم که مردم به شیوه ایمن و ایمن وارد بازار می شوند. “

رویکرد برابری طلبانه

او توضیح می دهد: «در واقع، چیزی که در دنیای سنتی واقعاً من را آزار می داد، یک مزیت رقابتی ناعادلانه برای مؤسسات بزرگتر بود.

https://hoseinifinance.com/blog/financial-markets/bourse-education/

 

برخورد با مقررات

برای جمع‌آوری که با مبادلات بسیار سر و کار دارد، نقش کلیدی در راه‌اندازی FINXFLO ایفا می‌کند.

گیلینگهام توضیح می‌دهد که آنها باید با تنظیم کننده سر و کار می‌توانند تا اطمینان حاصل کنند که در سراسر مناطق مختلف از حد مجاز هستند.

برای کسی که از دست دادن پول در زمانی که صرافی در حال انجام است، نزدیک می‌شود، چگونه است، مقررات مربوط به انتخاب بهادار برای گیلینگهام کلیدی است.

«این واقعاً به نوعی وجود دارد و نقطه‌ای را ایجاد می‌کند که شرکت‌های رمزنگاری، به طور کلی، به دنبال آن هستند. آن مجوز، باید استانداردهای ویژه را رعایت کنند و اگر به آن استانداردها نرسند، مجوز نمی گیرند. به طوری که به خودی خود کل اکوسیستم پلیس را تشکیل می دهد تا اطمینان حاصل کند که هر کسی که این مقررات را به دست می آورد، استانداردهای خاصی وجود دارد.”

او پیش‌بینی می‌کند که تنظیم‌کننده‌ها با دنیای ارزهای دیجیتال،‌ویژه DeFi، با افزایش دنیای ارزهای دیجیتال.