عمومی

پکیج بوتان پکیج شوفاژ دیواریپکیج ایران رادیاتور

مزایای خرید پکیج بوتان

مجموعه تولید کننده محصولات بوتان از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را با پکیج بوتان شروع نمود که از آن به عنوان اولین تولید کننده در ایران یاد می شود. قرار داد همکاری در سال ۱۳۸۰ جههت مونتاژ قطعات پکیج بوتان ، با شرکت ایتالیایی ریللو برقرار شد. در این سال ها با توجه به جدید بودن پکیج دیواری در ایران بوتان توانست به خوبی پکیج دیواری بوتان را معرفی کند. در حال حاضر انواع مختلفی از این محصولات با نام های مختلفی در بازار دیده می شود که همچنان برند بوتان جایگاه ویژه ای دارد. پکیج شوفاژ دیواری و پکیج ایران رادیاتور نیز از دیگر محصولات محبوب می باشد که از نظر کیفیتی در سطح مناسبی قرار دارند. در مدل های فندار و مجهز به دو مبدل حرارتی پکیج دیواری بوتان قرار دارد .

خرید پکیج شوفاژ دیواری

پکیج دیواری تنها نوع فن داران می باشد که از نظر استانداردهای معتبر دنیا مورد تایید است . ضمن اینکه پکیج شوفاژ دیواری ضمن بر تامین گرمایش داخل خانه به واسطه رادیاتور یا فن کویل یا گرمایش است که می تواند آب گرم بهداشتی را به شکل کاملا فوری در اختیار مصرف کننده قرار دهد. شایان ذکر است ترکیب این دستگاه با کولر گازی به وسیله یک کویل آبگرم باعث شده تا ضمن بر صرفه جویی در مصرف انرژی گرمایش مطبوع تر و ارزان تری را تجربه نمایید.

در زمان نصب پکیج دیواری استفاده از دودکش های مخصوص و کواکسیال یا به عبارتی دوجداره بسیار ضرورت دارد . چرا که ضمن بر خروج دود ناشی از کارکرد پکیج را از محیط تامین می کند که در نتیجه منجر به ایمنی بیشتر دستگاه می گردد.

روش عملکرد زمستانی

عملکرد پکیج دیواری در فصل زمستان به این شکل می باشد که آب گرم مدار گرم کننده را تامین می کند و شما زمانی که شیر آب گرم را باز می نمایید با جریان آب از سنسور فشار میکرو سوئیچ اعث شده تا این سنسور فعال گردد .با ارسال فرمان به شیر سه طرفه برقی کنترل الکترونیک مدار رادیاتورها به شکل موقت قطع می گردد و آب مدار گرم کننده مبدل حرارتی ثانویه هدایت شود این کار باعث شده تا آب گرم مصرفی به شکل فوری تامین گردد و بلافاصله پس از بستن شیر آب گرم شیر سه طرفه برقی هم به شکل کاملا اتوماتیک آب گرم مدار گرم کننده را به مدار رادیاتور هدایت می کند.

نحوه عملکرد تابستانی

پکیج دیواری در حالت تابستانی تنها در زمان نیاز به تامین آب گرم مصرفی به شکل خودکار روشن می شود . به طو رکلی وقتی مصرف کننده یکی از شیرهای آب گرم را باز می کند عمل روشن شدن مشعل به واسطه میکروسوئیچ سنسور فشار برد کنترل الکترونیک صادر می شود و به این صورت آب گرم با بهره گیری از مبدل حرارتی ثانویه پوسته به شکل فوری انجام خواهد شد. وقتی که آب گرم بسته می شود پکیج فورا خاموش می شود.

مزایای پکیج ایران رادیاتور

پکیج ایران رادیاتور از مزیت های زیادی برخوردار می باشد که استقلال واحد های مسکونی از یکدیگر همچنین استقلال هر واحد مسکونی در تامین آب گرم مصرفی خود و عدم نیاز به احداث موتورخانه مرکزی تنها را به عنوان اصلی ترین مزایای آن به شمار می روند. از دیگر مزایای پکیج ایران رادیاتور امکان کنترل سیستم در داخل خانه و همچنین عدم هزینه شارژ ماهانه و تعمیر و نگهداری و سهولت در نصب و راه اندازی می باشد. پکیج های دیواری راهنما بسیار بالاتری در مقایسه با موتورخانه مرکزی دارند.

ویژگی های پکیج ایران رادیاتور

یکی از محاسن ایران رادیاتور برخورداری از گارانتی بی قید و شرط است. این شرکت برای دستگاه داخلی کولر گازی ایران رادیاتور از گارانتی بی قید و شرط برخوردار بوده و برای پنل خارجی این اسپلیت نیز 5 سال گارانتی در نظر گرفته می باشد. کیفیت بالای پکیج ایران رادیاتور اطمینان مشتریان را در زمان خرید افزایش می دهد. لازم به ذکر است به دلیل اینکه ایران رادیاتور یکی از معروف ترین برند ها در صنعت سرمایش و گرمیش در ایران به شمار می رود ، برای استفاده از گارانتی و تعمیر خود به مشکلی برخورد نمی کند.

  • شرکت ایران رادیاتور سالهاست که در کشور در زمینه های سرمایشی و گرمایشی فعالیت دارد و از بهترین لوازم اولیه و قطعات مصرفی استفاده می کند و محبوبیت زیادی در بین افراد کشور دارد.
  • این شرکت به دلیل قیمت مناسب و گارانتی های پس از فروش، فروش بالایی را از آن خود کرده است.

فروشگاه اینترنتی 2000 هما با ارائه و با تولید محصولات مختلف سرمایشی و گرمایشی به افراد برای داشتن و ساختن میطح اطراف خود با دمای مد نظر در زمستان گرم و در تابستان سرد کند. شما همراهان همیشگی می توانید در این فروشگاه انواع رادیاتور و پکیج 2000 را مشاهده نمایید و ویژگی های آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همین موضوع منجر به آن شده تا بتوانید در پایان محصولی مناسب که با شرایط شما سازگاری دارد را انتخاب نمایید و در پایان رضایت کاملی از خرید این محصولات داشته باشید. لازم به ذکر است خرید رادیاتور و شوفاژ یک کار بسیار تخصصی بوده که می بایست از دانش زیادی نسبت به محصول مورد نظر برخوردار باشید. لذا فروشگاه اینترنتی 2000 به عنوان یک مرکز معتبر بوده که با ابرائه اطلاعات جمعی در خصوص محصول مد نظر، سعی دارد تا بهترین انتخاب را داسته و می توانید برای تهیه این محصولات به آن اعتماد کنید.

مقاله دیگر :   چرا باید بیمه تکمیلی سامان را از نیکسا درمان بخریم؟