عمومی

بررسی ارزیابی آنلاین ارتودنسی

 

 

بررسی ارزیابی آنلاین ارتودنسی

در ژانویه با دکتر جان کاروتکین، متخصص ارتودنسی هیوستون که اخیراً یک برنامه مشاوره آنلاین ارتودنسی راه اندازی کرده بود، مصاحبه کردم. وقتی برای اولین بار صحبت کردیم، بخش سفارشی وب سایت تمرین او فقط چند هفته از عمرش می گذشت، بنابراین تصمیم گرفتم دوباره بررسی کنم تا ببینم اوضاع بعد از چهار ماه چگونه پیش می رود. اولین دندانپزشک زن

تقریباً بدون هیچ تبلیغی، این برنامه تمرین را تکمیل می کند، ارتودنسی پیشرفته، 4 یا 5 درخواست آنلاین در هر ماه و چهار بیمار جدید که از طریق مشاوره آنلاین رایگان به مطب مراجعه کرده اند، درمان را آغاز کرده اند. دکتر کاروتکین گفت که نمی‌داند آیا این بیماران بدون مشاوره آنلاین مطب او را پیدا می‌کردند یا خیر، اما قطعاً برای درمان آماده بودند.
او گفت: «فکر می‌کنم وقتی وارد عمل می‌شوند که می‌خواهند کاری را انجام دهند، جدی‌تر هستند.
بیشتر موارد ارسال شده از طریق وب سایت او محلی بوده است و تقریباً همه آنها نیاز آشکار زیبایی به درمان ارتودنسی داشتند. دکتر کاروتکین گفت که او انتظار دارد که چون بیماران می‌دانند دندان‌هایشان شکاف، شلوغ یا کج است یا خیر، اما ممکن است همیشه متوجه نباشند که آیا مشکلات آنها به جای زیبایی، کاربردی است.
در حالی که این بیماران آنلاین اغلب نیاز به درمان دارند، این سیستم همچنین بیمارانی را که سال‌هاست به دندانپزشک عمومی مراجعه نکرده‌اند را معرفی می‌کند. در حالی که آنها به ارتودنسی نیاز دارند، دکتر کاروتکین گفت که برخی از بیمارانی که از طریق مشاوره آنلاین پیدا کرده است، باید ابتدا به یک پزشک عمومی ارجاع داده شوند و برخی نیز آماده نیستند که زمان و پول خود را قبل از سرمایه گذاری روی آن سرمایه گذاری کنند. مراقبت او.
“اگر آنها برای مدت طولانی از دهان خود غافل شده اند و من اولین ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی هستم که آنها در سال های اخیر دیده اند، به احتمال زیاد قبل از شروع ارتودنسی به مراقبت های دندانی زیادی نیاز دارند. درمان،» او گفت.
در حالی که این خدمات به موتور ارتودنسی پیشرفته تبدیل نشده است، دکتر کاروتکین گفت که از موفقیت اندک خوشحال است. این کار به حداقل تلاش او نیاز دارد و دریافت حتی یک بیمار جدید در ماه از این طریق ارزشمند است.

مقاله دیگر :   چگونه بهترین وکیل مالیاتی در تهران را انتخاب کنیم؟

منبع :

https://bamboblog.ir/اولین-دندانپزشک-زن/