عمومی

ساخت اکانت در اسپاتیفای رایگان شد

ساعت24-اکانت اسپاتیفای این روزها بسیار بحث داغی دارد چرا که یک پلتفرم صوتی جهانی است که هر شخص هنرمندی میتواند آهنگ های بی کلام خود را در آن قرار دهید و همچنین پادکست های گوناگونی دارد که شما هم میتوانید از آن استفاده کنید. اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان قابل ساخت است و میتوانید از آن استفاده نمایید.

اکانت اسپاتیفای این روزها بسیار بحث داغی دارد چرا که یک پلتفرم صوتی جهانی است که هر شخص هنرمندی میتواند آهنگ های بی کلام خود را در آن قرار دهید و همچنین پادکست های گوناگونی دارد که شما هم میتوانید از آن استفاده کنید. اکانت اسپاتیفای به صورت رایگان قابل ساخت است و میتوانید از آن استفاده نمایید.

اکانت اسپاتیفای چگونه بسازیم؟

برای ساخت اکانت اسپاتیفای کافیست وارد سایت spotify.com بشوید و از منو بالا sign up کلیک کنید.

حال در فیلد ایمیل، ایمیل خودتان را وارد کنید و پسوردی برای اکانت خود بنویسید.

سپس میتوانید با پر کردن بقیه اطلاعات در اسپاتیفای ثبت نام کنید. سپس بالافاصله اکانت شما ساخته میشود و میتوانید به اکانت رایگان اسپاتیفای دسترسی داشته باشید حالا اگر میخواید اکانت خود را ارتقاء دهید و پرمیوم داشته باشید میتوانید را انجام دهید که مستقیما اکانت شما پرمیوم میشود و از قابلیت های بیشتر این پلتفرم میتوانید استفاده کنید.

آمار و ارقام اسپاتیفای

اسپاتیفای محبوبترین پلتفرم جهانی صوتی است که این روزها خیلی صحبت ها راجبش میشه و هر هنرمند میتواند آهنگ بی کلام خود را داخل آن قرار دهد و موج عظیمی از هنرمندان به سمت این پلتفرم کشیده شده اند که بسیار نکته مثبتی برای این پلتفرم بوده است. روزانه صوت های زیادی مثل پادکست بر روی آن به زبان های مختلف قرار میگیرد و رکوردهای زیادی در زمینه صوتی زده است.

مقاله دیگر :   سایت آنلاین فروش

اسپاتیفای یک پلتفرم کامل است که فقط به کامل بودن آن معروف نیست چرا که آمارهای جالبی هم درباره این پلتفرم وجود دارد. چرا که اسپاتیفای بیش از 365 میلیون کاربر در جهان دارد و به نوعی شما می‌توانید با هزاران شنونده موسیقی از کشورهای مختلف تعامل داشته باشید. از سوی دیگر در اسپاتیفای بیش از هفتاد میلیون آهنگ وجود دارد که طبیعتاً دست شما برای انتخاب از میان آنها بسیار باز خواهد بود. در اسپاتیفای روزانه بیش از 80 هزار آهنگ جدید آپلود می‌شود و این به معنای آمار مهم تر هر یک و چهاردهم ثانیه، یک صوت جدید است.

https://zzb.bz/S4ZZC

 

https://rebrand.ly/hamide10

 

https://cutt.ly/rM2Dggf