برگزیده

خرید دوربین سونی آلفا

خرید دوربین سونی آلفا

 

شاید بهتر از نام SONY شناخته شده باشد، هیچ نام دیگری در زمینه شرکت های بین المللی تولید کننده فناوری های جدید وجود نداشته باشد.از پخش کننده های صوتی گرفته تا دوربین ها، کنسول های بازی، قیمت دوربین های سونی سری آلفا دستگاه ها و تجهیزات و همه محصولات دیجیتال دیگر، همه چیز در طیف محصولات درجه یک. از میان این شرکت های مشهور می توان گفت که این نام تجاری به هم پیوسته و بخشی از زندگی مدرن ما است. قیمت دوربین سونی با توجه به کاربردهای مختلف آن متفاوت است. بهترین مدل دوربین را به شما معرفی می کنیم.

 

این شرکت در اصل ژاپنی بود، اما در طول سالیان حضور sony.ir.center خود در تولید محصولات تکنولوژیک به یک شرکت جهانی و بین المللی با دفاتر متعدد در سایر قاره ها و کشورها تبدیل شده است.

 

این امر با چیزی جز کیفیت محصولات سونی و خلق محصولات نوآورانه امکان پذیر نیست.

 

این شرکت در سال 1946 در ژاپن با بیست کارمند تاسیس شد، اما در ابتدا افق های گسترده ای داشت. ایده اصلی افتتاح یک کارخانه “ایده آل” بود.

 

فلسفه شرکت بر اساس اصل انجام کاری بود که قبلا انجام نشده بود. در نتیجه، این شرکت در طول عمر خود، تعداد زیادی از محصولات “اولین” را در ژاپن و جهان معرفی کرد.

 

دوربین یکی از خطوط تولید این برند می باشد که یکی از رقبای اصلی در سطح اول تولید و فروش دوربین های دیجیتال می باشد.

 

خرید محصولات یک شرکت یکی از مشکلاتی است که در تمام دنیا یکسان است. به هر کجای دنیا که بروید، افرادی را خواهید دید که سعی در خرید دوربین یا محصولات دیگری از این شرکت مانند PS4 و غیره دارند.

اما سونی در سال های اخیر با معرفی دوربین های سری آلفا مانند آلفا 7 و آلفا 6500 بازار دوربین های بدون آینه را در اختیار گرفته است.

 

عکاسان حرفه ای و منتقدان عکاسی نظرات مثبت این دوربین ها را ارزیابی کرده اند و بسیاری از عکاسان می گویند که قصد بازگشت به دوربین های DSLR را ندارند.

 

این نکته مهمی است و واضح است که دوربین بدون آینه سونی iqc13.ir در همان دو سال توانسته به گونه ای عمل کند که عکاسان با سابقه به استفاده از آن متقاعد شوند.

 

در حال حاضر در بازار ایران قیمت دوربین بدون آینه سونی حدود 12 میلیون تن تا سی و پنج میلیون تن است که به این معنی است که قیمت دوربین بدون آینه با دوربین های DSLR تفاوتی ندارد.

مقاله دیگر :   فروشگاه اینترنتی جاسک : کالای دیجیتال،لوازم کامپیوتر،ابزار و تجهیزات صنعتی و...

 

چرا محصولات سونی بخریم؟

دلایل زیادی وجود دارد که خرید دوربین سونی کار درستی است، اما برجسته ترین آنها ویژگی هایی مانند ارگونومی دوربین های این برند است که در انعطاف پذیری عکاس بسیار موثر است.

 

1) کیفیت

همچنین کیفیت عکاسی از محصولات این برند در این بیس، قابلیت فیلمبرداری حرفه ای و طراحی زیبا از دیگر ویژگی های آن است.

 

قابلیت عکاسی و فیلمبرداری دوربین بدون آینه این شرکت توانسته سهمی از بازار DSLR را به خود اختصاص دهد و روز به روز شاهد هجوم عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای برای خرید دوربین های بدون آینه هستیم.

 

2) لنز دوربین

لنز Free Zeiss به عنوان برجسته ترین لنز دوربین، همراه با فناوری عکس و فیلم سونی، کیفیت فوق العاده ای به ما می دهد تا بتوانیم هر ایده ای را که در ذهن داریم پیاده سازی کنیم. سونی به شما این امکان را می دهد.

 

و لنز دوربین کار می کند. لنز این دوربین در دو چراغ A-mount و e-mount تولید می شود که برای دوربین های شیب دار سونی برای دوربین های غیر سونی A-mount می باشد.

 

از آنجایی که سونی در تولید لنز با معروف ترین برند اپتیک کارل زایس قرارداد دارد و در لنزهای خود از اپتیک زایس استفاده می کند، کیفیت لنز دوربین در بالاترین سطح دنیاست.

 

3) لوازم عکاسی

در زمینه لوازم جانبی خودرو سونی جزو بهترین ها هستند.  قیمت دوربین سونی آلفا گریپ، فلاش اکسترنال، میکروفون، هود لنز، فیلتر و کابل لنز و … از جمله محصولات سونی در این زمینه است.

 

محصولات سونی، دوربین کامپکت سوناتا. لوازم خانگی در دست سونی است.

 

دوربین های کامپکت سونی دارای پیشوند سایبر شات هستند.

 

در زمینه تولید دوربین های فوق عریض و کامپکت، دوربین های سونی حتی می توانند با برخی از مدل های دوربین Kai Kai و Nikon dslr رقابت کنند.