برگزیده

داستان سریال پوست شیر (+دانلود سریال) لوین فیلم

داستان سریال پوست شیر (+دانلود سریال) لوین فیلم

برادران محمودی اینبار هم همانند فیلم های قبلی خود قرار است که در پوستر شیر کنار یکدیگر باشند نوید و جمشید محمودی فیلم های زیادی را باهم همکاری کرده اند از هفت و نیم دقیقگ رفته تا چند متر مکعب عشق و….نوید محمودی در پوست شیر ترجیح داده است که سمت تهیه کنندگی را در این سریال بر عهده داشته باشد و در کنار برادرش قرار است که اولین تجربه حضور خود را در شبکه نمایش خانگی رقم بزنند. رزومه برادران محمودی شبیه هم می باشد چرا که هر دو در کنار هم در یک اثر سینمایی حضور داشته اند

حال پس از کوله باری از تجربه در ساخت فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی برادران محمودی در کنار هم قرار است که سریال پوست شیر را تولید و به پخش برسانند که دارای یک داستان هیجان انگیز و درام می باشد این سریال قرار است که از اواخر تابستان 1401 در شبکه نمایش خانگی منتشر شود و طبق اعلام روابط عمومی این سریال قرار است که در شهریور یا مهر ماه 1401 اولین قسمت از این مجموعه به پخش برسد.این سریال هنوز در حال فیلمبرداری می باشد و تا کنون نزدیک به 68 درصد از سکانس های آن فیلمبرداری و به تولید رسیده است. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

شهاب حسینی در سریال پوست شیر بازی می کند

شهاب حسینی بعد از مدت ها و دوری چند ساله از شبکه نمایش خانگی باز قرار است که با سریال پوست شیر به این عرصه بازگردد اخرین حضور شهاب حسینی در شبکه نمایش خانگی به سریال شهرزاد باز می گردد که توانست در آن سالها موفقیت های بیشماری را به دست آورد کمتر کسی می باشد که نقش قباد شهاب حسینی در سریال شهرزاد را دوست نداشته باشد، چرا که حسینی توانست با بازی بینظیر خود و گرفتن تیپ در نقش خود تماشاگر را با اکت های متفاوت خود به وجد آورد.حسینی با بازی در پوست شیر چهارمین تجربه حضور خود در شبکه نمایش خانگی در قالب سریال را تجربه خواهد کرد البته او یک برنامه به نام همرفیق را هم در شبکه نمایش خانگی دارد در رزومه کاری خود دارد که در سال های 98 الی 99 در شبکه نمایش خانگی منتشر گردید.

بازیگران سریال پوست شیر

پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار و علی اوسیوند از جمله بازیگران این سریال هستند.

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر

در این جا بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر را مرور میکنیم. سریال پوست شیر محصول سال 1401 می باشد و بـه کارگردانی و تهیه کنندگی برادران محمودی ساخته میشود. باید بگوییم کـه هنوز از جزئیات این سریال اطلاعات زیادی در معرض نبوده اما فهرست بازیگران اصلی این سریال منتشر شده اسـت. مـا در ادامه تمامی اطلاعاتی کـه درمورد این سریال منتشر شده اسـت رابه اشتراک خواهیم گذاشت.

سریال پوست شیر دومین تجربه هدیه تهرانی بعد از سریال هم‌ گناه در شبکه نمایش خانگی است؛ هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی به یکی از سریال‌های پربیننده نمایش خانگی تبدیل شد؛ تهرانی بعد از هشت سال دوری از فضای سینما و تلویزیون، بار دیگر با سریال برادران کیایی به شبکه نمایش خانگی پیوست؛ قبل از هم گناه، او در سال 1390 در فصل سوم سریال قلب یخی حضور داشت؛ پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان و بابک کریمی دیگر بازیگرانی هستند که در کنار شهاب حسینی در سریال «پوست شیر» نقش آفرینی می‌کنند؛ از جمله عوامل پشت صحنه سریال «پوست شیر» می‌توان به مهدی موسوی طراح صحنه و مرتضی غفوری مدیر فیلمبرداری این پروژه اشاره کرد؛

درباره سریال پوست شیر

پوست شیر سریال جدید ایرانی محصول نمایش خانگی ۱۴۰۱ اسـت. این سریال دومین حضور شهاب حسینی پس از سریال شهرزاد ساخته حسن فتحی در شبکه نمایش خانگی اسـت. هادی حجازی‌فر کـه با فیلم‌های سینمایی ساخته محمدحسین مهدویان بـه شهرت رسید و حالا با فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» بعنوان کارگردان و بازیگر روی پرده سینما اسـت و سریال تلویزیونی «عاشورا» را هم در دست تولید دارد.

مقاله دیگر :   همه آنچیزی که در مورد حقوق خانواده، مهریه، نفقه و حضانت لازم است بدانید

بازیگران سریال پوست شیر جمشید محمودی از هنرمندان برجسته ازجمله شهاب حسینی و هادی حجازی فر تشکیل شده که البته حجازی فر اخیرا در « دانلود سریال پدر گواردیولا » نیز حضور داشت. زمان پخش سریال پوست شیر در شبکه نمایش خانگی از اواخر تابستان اعلام شده و می‌توانید این سریال را در «فیلم تو ایرانی» تماشا کنید. سریال ایرانی پوست شیر باوجود داشتن داستان خوب و اسامی بازیگران محبوب می‌تواند از سریال‌های موفق جدید در سال 1401 باشد که تماشاگران بسیاری را جهت تماشای سریال پوست شیر به شبکه نمایش خانگی بیاورد

زمان پخش سریال پوست شیر

این سریال از چهارشنبه30 شهریور در پتلفرم فیلم‌نت منتشر می‌شود.

«چند مترمکعب عشق» و «شکستن هم‌زمان بیست استخوان» دو فیلمی است که به کارگردانی جمشید محمودی ساخته شده. او در «رفتن» و «مردن در آب مطهر» هم به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده حضور داشت؛ دو فیلمی که توسط نوید محمودی کارگردانی شده بود. جمشید و نوید محمودی پیش از این به صورت مشترک، سریال‌های «سایه‌بان» و «دلدار» را برای تلویزیون کارگردانی ساخته بودند.

معرفی کارگردان سریال پوست شیر

جمشید محمودی متولد ولایت پران افغانستان و 41 سال سن دارد و از تبعه های افغان حاضر در ایران می باشد که از شش سالگی در ایران سکونت داشته و و تا جز افراد با سابقه در سینمای ایران محسوب می شود و فیلم های سینمایی زیادی را در ایران کارگردانی و نویسندگی کرده است و همچنین در سال های 96 الی 98 دو سریال را برای شبکه دوم تلویزیون ایران کارگردانی کرده است و تا کنون سابقه حضور در شبکه نمایش خانگی را در رزومه کاری خود نداشته است و سریال جدید پوست شیر قرار است اولین تجربه حضور محمودی در شبکه نمایش خانگی باشد.

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/