سئو و دیجیتال مارکتینگ

ما در قلب یک عصر دیجیتالی زندگی می کنیم. در نتیجه تکامل سریع دنیای دیجیتال ، ۹۵٪ از استارتاپ ها برنامه های تجارت دیجیتالی را تشکیل داده اند که اکثر مشاغل سنتی به نوعی سفر به تحول دیجیتال می پردازند.

دیجیتال

در نتیجه این تغییر لرزه ای در چشم انداز ، فرصت های بازاریابی دیجیتال بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد – اما آیا تأمین شغل بازاریابی دیجیتال رویای شما بدون هیچ تجربه قبلی امکان پذیر است؟

همه ما باید جایی را شروع کنیم که بدان معنی است که دانش و آموزش ضروری است: اگر درک اساسی از اصول و همچنین درک روند بازار مربوطه را نشان دهید ، به خودتان بهترین فرصت ممکن برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال را می دهید.

هنگامی که یک مهارت جامد بازاریابی دیجیتال کسب کردید ، بدون شک می خواهید به آنجا بروید و شغل رویاهای خود را پیدا کنید.

تأمین شغل رویایی خود

برای تأمین نقشی که منجر به موفقیت شغلی طولانی مدت در بازاریابی دیجیتال شود ، باید اقدامات قبلی را برای نشان دادن مهارت ، قابلیت اطمینان ، سازگاری ، اشتیاق و تخصص خود انجام دهید. گفته می شود ، مشاغل خارج از کشور وجود دارند که به دنبال راهپیمایی های با استعدادی هستند که بتوانند آنها را آموزش دهند ، توسعه دهند و مشغول به کار شوند.

با این حال ، برای کاندیدای رقابتی و ایستادگی در برابر کارفرمایان آینده نگر ، موارد خاص و معینی وجود دارد که به شما کمک می کند تا درخواست شما را خراب کنید.

کاری که باید انجام دهید

     

  • فعال باشید و در مورد همه مشاغل بازاریابی دیجیتال در سطح ورودی که احساس می کنید ارزشمند باشد ، اعمال شود حتی اگر ممکن است مناسب نباشید.

     

  • CV و زندگی نامه خود را به لینکدین و میزبان سایر بازارهای معتبر شغلی بیفزایید تا خود را به عنوان استخدام کننده قابل مشاهده تبدیل کنید.
  • استخدام

     

  • در رسانه های اجتماعی فعال باشید ، دانش صنعت طاقچه خود را به اشتراک بگذارید ، دیالوگ های درخشان با افرادی که احساس می کنید می تواند در حرفه شما تأثیرگذار باشد و صلاحیت بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را نشان دهد.

     

  • با خواندن مرتب انتشار نشریات محبوب که مربوط به طاقچه شما هستند ، دائماً با جدیدترین اخبار و گرایش های صنعت به روز بیاموزید و به روز باشید.

     

  • یک وبلاگ را راه اندازی کنید و به طور مرتب مقاله های قانع کننده ای را در مورد موضوع مرتبط تولید کنید تا دانش ، مهارت های بازاریابی و صدای بی نظیر صدا خود را نشان دهید.

     

  • زمان کافی را برای هر یک از برنامه های خود اختصاص دهید ، در مورد کارفرمای خود به تفصیل تحقیق کنید و متن پوشش ، CV و هر نوع ارتباط دیگری را با این نقش به طور خاص اختصاص دهید.

کاری که نباید انجام دهید

     

  • در مورد مهارت ها ، تجربه ها یا اعتبارهای خود اغراق یا دروغ بگویید. اگر خودتان یک کار را زمین سازی کرده اید و نادرست بوده اید ، مدت طولانی آن را حفظ نخواهید کرد.

     

  • پتو از CV های عمومی یا نامه های پوشاننده را به امید اینکه خودتان یک کار بازاریابی دیجیتالی در سطح ورودی را بفرستید ارسال کنید – در صورت انجام این کار ، برنامه شما مستقیماً به انتهای شمع شلخته دیجیتال ارسال می شود.

     

  • با یادگیری خود سازگار باشید: دانش و ثبات دو بزرگترین عامل موفقیت در بازاریابی دیجیتال هستند.

     

  • اگر احساس می کنید به آن احتیاج دارید ، از مشاوره ، کمک یا مشاوره خبره خودداری کنید یا ترسید.

افکار نهایی

آیا می توان بدون هیچ تجربه ای شغل بازاریابی دیجیتال دریافت کرد؟ بله ، این است ، اما در زمینه ای بسیار رقابتی ، مداوم در حال تغییر و به طور مداوم چالش برانگیز ، هیچ راه میانبر برای موفقیت وجود ندارد: برای موفقیت باید مجبور شوید ساعت ها را در یادگیری کاردستی خود قرار دهید ، به مهارت های خود احترام بگذارید و تا زمان فرود آمدن ادامه دهید. اولین نقش رویایی

برای کمک به شما در جستجوی سلطه بازاریابی دیجیتال ، در اینجا چند نکته ملموس در مورد شروع کار حرفه ای در بازاریابی دیجیتال آورده شده است.

متن کامل پایان نامه ها در 40y.ir