برگزیده

نکاتی که هنگام انتخاب خدمات برتر چاپ و طراحی تبلیغات باید حتما در نظر گرفته شود

تیشرت طرح السا – فروزن

پرچم اهتزار انواع مختلفی هم دارد مثل پرچم بادبانی و یا پرچم ساحلی که پایه ها و طرح پرچم ها متفاوت می باشد.

سربرگ کتان 120 گرم

سایزهای تیشرت : M-L-XL

چاپ کارت ویزیت بافت دار کتان آلمان در ۲ سرعت چاپی : ۸ روزکاری و ۳ روزکاری و به صورت چاپ یک طرفه و دو طرفه چاپ میشود و در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
توجه: خواهشمندیم در هنگام ثبت سفارش در وب سایت چاپ نفیس در زمان ثبت سفارش درخصوص نحوه ارسال بسته سفارشی خود نهایت دقت را بفرمائید در غیر اینصورت مجموعه هیچگونه تعهدی را در قبال انتخاب شما نخواهد داشت.

نوع یقه: یقه گرد باز

تصور کنید سال‌ها بعد از شما کسی به جعبه خاطرات شما دست پیدا کند و عکس‌های شما را با لذت تماشا کند. حتماً شما هم مثل ما دور از ذهن میدانید کسی هارد کهنه و از رده خارج شما را در جایی پیدا کند و شروع به جستجوی عکس‌های شما برای دیدن آن‌ها بکند.

هزینه شاسی عکس ۳۰x۳۰ بر اساس ضخامت*

جاپ کارت ویزیت طرح چرم از سری پرطرفدار ترین کارت ویزیت این خانواده میباشد که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفته است. لمس این کارت ویزیت حس چرم را به مخاطب شما منتقل می کند که می تواند بسیار خوشایند باشد.

چاپ گلاسه ۱۷۰ گرم

چاپ سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم ضخیم ترین سربرگ این مرکز برای چاپ می باشد. اگر شما هم به دنبال سربرگی برای چاپ می باشید که در عین دارا بودن ضخامت بالا ، اصالت و کیفیت بالایی را به برند شما ببخشد می توانید برروی سربرگ کارتی ۱۴۰ گرم حساب ویژه ای باز کنید.

هزینه پاکت A5 کارتی 140 گرم :

پازل مغناطیسی

در این بخش مقایسه و تنوع کامل لیست قیمت انواع کاغد های چاپ عکس و شاسی های ۸ میل و ۱۶ میل و ۳۰ میل را می توانید به صورت کامل و در یک جدول مشاهده بفرمایید.

مشخصات چاپ تراکت کرافت ۸۰ گرم سایز A5 :

مشخصات چاپ بادکنک چینی

حتما در سایت خود یک شماره تماس و راه های ارتباطی با مردم و همچنین بخشی را برای روش هایی برای راه اندازی یک ستاد تبلیغاتی در هر محله را در سایت های رسمی خود معرفی بکنید که هواداران هر نامزد به راحتی بتوانند به این شرایط دسترسی پیدا بکنند و مردم بتوانند از نامزدهای خودشان حمایت بکنند.
قانون های عمومی چاپ نفیس

کارت ویزیت پی وی سی برفکی نیمه شفاف

چاپ روی تیشرت زرد پنبه ای یقه گرد از دیگر محصولات تیشرت های جدید و پرطرفدار ما می باشد. جنس پارچه تیشرت زرد نیز مانند سایر پیشرت های پنبه ای این مرکز از الیاف صددر صد پنبه بوده و برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب می باشد. امکان ثبت سفارش چاپ برروی تیشرت زرد پنبه ای مانند سایر محصولات حتی در تیراژ یک عدد نیز میسر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر را مطالعه بفرمایید.
هزینه پاکت نامه تحریر 80 گرم :
لیبل سلفون براق برش اختصاصی
چاپ کارت ویزیت های مربع همواره از سری جذاب ترین کارت ویزیت ها در هر خانواده ای از بیزینس کارتها می باشد. چاپ کارت ویزیت مربع با روکش لمینت مات از این دسته مستثنی نیست و چاپ کارت ویزیت لمینت مات مربع بسیار زیبا و کلیه رنگ های چاپ شده روی این محصول بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود.
همچنین امکان برش دایره ای ( گرد ) و همچنین برش خاص با طرح دلخواه شما در انواع سایز ها برای این محصول میسر میباشد.

هزینه چاپ پرچم رومیزی ریشه دار*

در این مرحله پس از حذف پس زمینه و روتوش تصویر باید عکس خودتان را با درک کردن در آن سایز انتخابی قرار بدهید. و با استفاده از ابزار Ctrl+T سایز تصویر خودتان را کوچک و بزرگ بکنید تا در آن قاب مورد نظر خودتان در بهترین حالت قرار بگیرد.

سیستم چاپ: چاپ سیلک
زمان تحویل چاپ پرچم تشریفات ساتن ریشه دار

گام دوم: روی نقاط فروش و قوت خود تمرکز کنید

چاپ عکس و چاپ عکس روی شاسی

 

تراکت A5

غرق جزئیات بی اهمیت نشوید. داشتن یکسری اطلاعات بی اهمیت و بی ارزش می تواند ارزش آگهی های شما را کاهش دهد. در مورد 2 تا 5 آیتم مهم تصمیم بگیرید که فکر می کنید مخاطبان باید در مورد محصول شما بدانند و براساس آن مورد برای مشتری خود طراحی بکنید. از موارد درج مطالب غیر ضروروی برای مخاطبین خود خودداری بکنید. به دنبال پیدا کردن نقاط قوت در خدمات خود باشید و فقط این نقاط قوت را بولد بکنید.
چاپ تراکت یک اصل در معرفی سازمان یا نهاد های مختلف به حساب می آید و از قدیم از چاپ تراکت بیشتر برای شناخته شدن و معرفی یک سازمان به آحاد جامعه مورد استفاده قرار میگرفت. در حال حاضر این سیستم تبلیغاتی هم هنوز در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخورد دار است و از این شیوه تبلیغاتی برای معرفی سازمان خود بکار میگیرند.
این طرح زیبا بسیار مناسب برای زوج‌های جوانی هست، که اولین یلدای مشترکشونه. یک طرح سنتی جذاب با ترکیب رنگ‌های زیبا مناسب شب یلدا
سایز طراحی این کارت ویزیت می بایست ۸٫۸۶ در ۵٫۷ سانتی متر باشد با خلاصی برش ۵ میل که البته سایز نهایی کارت ویزیت ها بعد از برش ۸٫۴ در ۵٫۴ سانت خواهد شد. برای طراحی این سری کارت ویزیت هم توصیه میشود که از قالب آماده کارت ویزیت استفاده گردد.
همچنین شما می توانید پرچم را بصورت عمود و یا ایستاده که به اصطلاح چاپ پرچم رومیزی و یا چاپ پرچم تشریفات از آن یاد می کند استفاده کنید که آن هم به نوبه خودش زیبایی های خاص خودش را دارد. همچنین شما می توانید پرچم ها را از پشت بام آویزان کنید که این روش آسان ترین راه ممکن برای شما می باشد.
تیشرت مشکی یقه دار جودون مجموعه چاپ نفیس دارای الیاف نخ پنبه ۱۰۰% می باشد و جنس این تیشرت بسیار لطیف و خنک می باشند . ما با افتخار اعلام می دارد که تلاش خود را دارد که از بهترین پارچه های نخ پنبه کرمان و یزد برای دوخت تیشرت های پنبه ای و جودون خود استفاده کند و از بهترین و مجرب ترین خیاط های کشور برای دوخت اختصاصی کلیه تیشرت های خود بهره ببرد. دوخت تیشرت های جودون مجموعه به صورت دو دکمه و یا سه دکمه و توسط بروز ترین تجهیزات در مرکز بازار کشور و به صورت اختصاصی با تیراژ بالا دوخت و تولید می شود .

ثبت سفارش آنلاین پازل قلبی

در صورتی که نیاز به ریشه برای پرچم لمینت خود دارید مشخص فرمایید که مبلغ 50 هزار تومان بابت ریشه به هر پرچم اضافه میشود.
در این مرحله شما باید با استفاده از پرینتر های جوهر افشان طرح خودتان را به چاپ برسانید زیرا چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ ماندگاری نسبت با پرینتر های لیزری بسیار متفاوت خواهد بود. پس در نتیجه هرچه سیستم چاپی شما نهایت کیفیت را داشته باشد کیفیت چاپی شما هم به مراتب بالاتر می رود.

روش اول: بادکنک آرایی برروی کیک

پازل چرمی

روش چاپ سویشرت هودی ملانژ

ما امکان چاپ تصاویر شما را برروی جنس های کاغذ متنوع از جمله کاغذ های لاستر ( مات یا براق ) ، کاغذ سیلک و کاغذ متالیک را داراست و همچنین امکان نصب برروی شاسی های ۸ میل و ۱۶ میل و ۳۰ میل را در سریع ترین زمان داراست.
رنگ های ریشه موجود پرچم تشریفات ریشه دار

چاپ لباس ورزشی

تعداد تکه پازل : متغیر بین 30 الی 35 تکه

در طراحی و چاپ سربرگ خود اگر بتوانید یک فرورفگی و یا برجستگی در بعضی از نقاط ایجاد بکنید سبب جلوه ویژه دوچندان به طرح شما می شود. شخصی که سربرگ شما رو در اختیار می گیرد این برجستگی و یا فرورفتگی در طرح برای آن جذابیت زیادی خواهد داشت و برای آن کسب و کار یک ارزش و اعتیار زیادی به آن شرکت می دهد.

انواع و اقسام لیبل های سلفون براق

شما در این مرحله کافی است طرح دلخواه خودتان را انتخاب بکنید. این طرح هم می تواند رنگی و هم می تواند سیاه و سفید باشد. یک نکته بسیار مهمی وجود دارد و اون این است که اگر قصد دارید روی تیشرت روشن از لیبل های روشن طرح خودتان را بچسبانید باید طرح را در هنگام پرینت در حالت Mirror یا به اصطلاح بصورت آینه ای پرینت بگیرید.

هزینه ۵۰۰ عدد لمینت براق دورگرد +A*

هزینه ۱۰۰۰ عدد سربرگ کتان ۱۲۰ گرم +A*

تمام چاپ (تمپلات)
پاکت تحریر 100 گرم

روکش سلفون مات

چاپ پرچم کشورها یا چاپ پرچم ملل نیز در دو سایز و سری رومیزی و تشریفات ارائه می شود. پرچم های رومیزی برروی ساتن براق ۹ کیلویی و با ریشه معمولا زرد پرتقالی عرضه می شود . و پرچم های تشریفات نیز به صورت ساتن ریشه دار ۱۲ کیلویی امریکایی دورو ارائه می شود.
با این کار ابتدا نرم افزار کانترهای دستگاه را چک می کند و عددها و درصدشان را نمایش می دهد.
همان گونه که در بالا به طور خلاصه برای شما بزرگواران روش های طراحی فایل تراکت ذکر شد ، ارسال فایل برای مجموعه یا می بایست به صورت یک فایل با کیفیت با فرمت های JPG و یا PDF توسط شما صورت گیرد که در این صورت مجموعه طبق رسالت اصلی خود اقدام به چاپ فایل شما متناسب با درخواست شما می نماید. ولی در صورتی که شما دسترسی به فایل های تراکت ( فایل با کیفیت قابل چاپ ) خود ندارید و یا اینکه می خواهید طرح جدیدی برای تراکت خود داشته باشید و یا اگر برای اولین بار است که می خواهید اقدام به چاپ تراکت بفرمایید و دانش کافی برای این امر را ندارید می توانید روی کمک متخصصین و طراحان مجموعه چاپ نفیس حساب بفرمایید و انجام این کار را به ما واگذار کنید.
به عنوان مثال، چاپ عکس به شما کمک می کند تا عکس‌های خود را بیشتر و بهتر درک کنید. همچنین باعث می‌شود تا حلقه مفقوده هنر عکاسی که همان چاپ عکس است را درک کرده و از این هنر بیشتر لذت ببرید.
مشخصات کلی پرچم کشور ها ( رومیزی – تشریفات )
میله پرچم را به آرامی و با فشار داخل پایه پرچم می کنید.
پاکت A4 تحریر 80 گرم ایرانی نیز فقط به یک صورت کیسه ای یعنی به صورت درب از بالا قابل ارائه می باشد و به صورت کیفی و یا عرضی قابل ارائه نمی باشد. در صورتی که تمایل دارید پاکت A4 به صورت کیفی داشته باشید می توانید از سایر جنس های کاغذ مانند تحریر ۱۰۰ انتخاب بفرمایید.

هزینه تیشرت بچگانه سفید پنبه ای با چاپ A4*

کاغذ لاستر انعکاس نور در آنها اتفاق نمی افتد و بافت های ماسه ای دارند و کنتراست رنگی بسیار خوبی در این نوع کاغذها بوجود می آید و برای کارهای مشکی و تیره جلوه بسیار زیادی به آن بخشیده می شود. ماندگاری این نوع کاغذها به نسبت قیمت ها آنها بسیار بالا می باشد و در ایران بسیار کاربرد دارد.
قبل از طراحی ، چاپ و توزیع بروشورها زمان کافی برای تحقیقات در بازار بگذارید. بهتر است چند ماه قبل از بازگشایی و یا عرضه محصولات خود برنامه تبلیغاتی تان را مشخص بکنید. با داشتن یک برنامه ریزی خوب خطر مواجه شدن با یک اتفاق ناخواسته و یا بد را بسیار کمتر می کنید. همچنین بهترین زمان برای تجزیه و تحلیل بعد از گذشتن از یک بازه زمانی حتی کوتاه مدت می باشد. داشتن درکی درست در تجزیه و تحلیل توزیع تراکت به شما در برنامه های تبلیغاتی بعدی تان بسیار می تواند کمک بکند.
پاکت A4 کارتی 140 گرم به صورت سه گوش می باشد و قالب برش متفاوتی نسبت به سایر پاکت های این مرکز دارد به گونه ای که لت پشت پاکت کاملا پشت پاکت برمی گردد و این امر باعث می شود که در این مدل پاکت کاملا امکان چاپ در قسمت پشت پاکت وجود داشته باشد.
با کنار گذاشتن آمار و ارقام به راحتی می توان پاسخ این سوال که اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال تا چه میزان می باشد را ارائه داد. به طور قاطع می توانیم به این سوال بله بگوئیم که هر ساله حدود ۲ میلیارد کارت ویزیت در ایران چاپ می شود یا تقریباً هر روز ۱۰میلیون کارت ویزیت چاپ و توزیع می شود.