سئو و دیجیتال مارکتینگ

بسیاری از بازاریابان معتقدند که تنها راه رسیدن به موفقیت در محل کار صعود از نردبان شرکتها به عنوان یک کارمند تمام وقت است. چیزی که آنها متوجه نیستند این است که آنها انتخاب دیگری دارند: تبدیل شدن به یک مشاور بازاریابی خود اشتغالی. بازار مشاوران مستقل در حال رشد است ، که بخشی از آن ناشی از این واقعیت است که برخی از شرکت ها از سرمایه گذاری در شرکتهای بزرگ بازاریابی یا تبلیغاتی دریغ نمی کنند ، در عوض با هدف سرمایه گذاری در یک فرد متخصص که می توانند تیم (های) داخلی خود را آموزش دهند.

سرمایه گذاری

البته ، خود اشتغالی برای همه نیست. جوانب مثبت و منفی با هر شغلی وجود دارد. در ادامه بخوانید تا اطلاعات بیشتری درباره مشاور مشاور در بازاریابی کسب کنید و تعیین کنید که آیا این بهترین مناسب برای شما است یا خیر.

یک مشاور بازاریابی چه کاری انجام می دهد؟

شغل یک مشاور بازاریابی در شرکت و پروژه بسیار متفاوت است اما به طور معمول شامل مشاوره به شرکتها در مورد بهترین راه برای دستیابی به مشتریان است. مشاوران بازاریابی ممکن است تلاشهای فعلی بازاریابی را ارزیابی کرده و پیشنهادهایی را برای بهبود ، برنامه ریزی و پیاده سازی رسانه های اجتماعی یا سایر مبارزات بازاریابی ، سایر بازاریابان را به بهترین شیوه ها آموزش دهند و محتوا ، جریان کاری یا روش های جدیدی را برای دستیابی به مصرف کنندگان پیشنهاد دهند. سپس آنها موفقیت استراتژی های بازاریابی را با استفاده از ابزارهای تحلیلی ردیابی می کنند. طبق گفته Simply Hired ، متوسط ​​حقوق برای مشاوران بازاریابی ۴۸۰۰۰ دلار است ، گرچه آنها می توانند فراتر از ۱۰۰ کیلو دلار باشند. مشاوران بازاریابی توسط پروژه پرداخت می شوند ، بنابراین حقوق بسیار متفاوت است.

برنامه ریزی

صلاحیت های مشاور بازاریابی

اگر می خواهید یک مشاور بازاریابی باشید ، برای موفقیت باید مراحل خاصی را انجام دهید ، از جمله کسب مدرک ، توسعه تجربه کار و ایجاد پایگاه مشتری. در اینجا شرح مختصری از صلاحیت ها و ویژگی های مورد نیاز شما آورده شده است:

     

  • یک مدرک کارشناسی در بازاریابی ، تجارت یا ارتباطات (یا یک MBA با تمرکز بر بازاریابی ، در صورت امکان)
  •  

  • یک نمونه کار بزرگ که سابقه موفقیت در بازاریابی را نشان می دهد
  •  

  • چندین سال تجربه تاسیس به عنوان یک بازاریاب تمام وقت شرکت
  •  

  • تخصص در یک طاقچه یا تجربه خاص در زمینه کار در طیف گسترده ای از صنایع
  •  

  • مهارت های کپی نویسی و ارتباطی قوی
  •  

  • تخصص بازاریابی در طیف گسترده ای از مناطق (رسانه های اجتماعی ، محتوا ، SEO ، تولید سرب ، PPC ، و غیره)
  •  

  • تجربه اتوماسیون بازاریابی در Marketo ، HubSpot ، Eloqua ، Pardot یا سایر نرم افزارهای برتر ارائه دهنده
  •  

  • در مهارت های خود اطمینان داشته باشید ، و آماده دفاع از کار خود هستید
  •  

  • مهارت های قوی اکسل ، پاورپوینت ، Salesforce و Microsoft Office
  •  

  • درک استراتژی در مقابل تاکتیک (یک استراتژی یک برنامه عملی با هدف است ، در حالی که یک تاکتیک یک عمل خاص است که بخشی از اجرای استراتژی است)

     

  • مهارت های رهبری ، حرفه ای بودن و نگرش با انگیزه
  •  

  • امکان گوش دادن و همدلی

اگر همه این مهارت ها را دارید (یا قصد دارید آنها را پرورش دهید) ، در راه رسیدن به یک مشاور موفقیت آمیز در بازاریابی به خوبی هستید.

اعتبار خود را برقرار کنید

اکنون که مهارت های مورد نیاز خود را می دانید ، برخی اقدامات انجام می شود تا بتوانید موفقیت خود را بیشتر تقویت کنید.

اعتماد آنها را بدست آورید

شما هرگز نمی توانید مشتری های مورد نظر خود را بدست آورید (یا اصلاً) اگر نتوانید اعتماد ایجاد کنید. توصیه های LinkedIn و توصیفات وب سایت می توانند به ایجاد این اعتماد کمک کنند. سه مورد که مشتری باید به شما اعتماد کند وجود دارد: یقینی که شما تحویل خواهید داد. اعتقاد به این که شما بیشتر از اینکه آنها را شارژ کنید ، ارزش بیشتری دارید ، و ضمانتی مبنی بر اینکه در صورت تماس با شما پاسخ واضح و به موقع ارائه خواهید داد

درک چگونگی تأثیر بازاریابی در برندها را ایجاد کنید

برخی از مارکها به همان اندازه علاقه دارند که یک برند ماندگار را بسازند که مشتریان به آنها اعتماد دارند زیرا نگران حداکثر سود خالص خود هستند. مشاوران بازاریابی گاهی اوقات اشتباه خود را برای تمرکز بیشتر بر درآمد و همچنین در نظر گرفتن درک برند اشتباه نمی کنند. به عنوان مثال ، یک پیشنهاد نیمه قیمتی ممکن است به طور موقت باعث افزایش فروش برای مشتری شود و حاشیه سود آنها را افزایش دهد. اما ، اگر مشتری سالها در ساخت یک تصویر مجلل گذرانده باشد ، می تواند به مارک تجاری آسیب برساند و به رشد بلند مدت آسیب برساند.

قیمت

تبدیل ضروری شوید

وقتی برای اولین بار به عنوان مشاور شروع می کنید ، پیدا کردن کار دشوار است. باید خودتان وقت زیادی را صرف بازاریابی کنید و مراجعه کنید. اما استقامت داشته باشید و شروع به دیدن تکرار مراجعات و مراجعه کنندگان خواهید کرد. کسب مشتری تکرار شما را اثبات می کندقابل اعتماد هستند و به موفقیت دست یافته اند. وقتی شروع به یادگیری همه چیزهایی را که می توانید درباره شرکت مشتری و صنعت در آن کنید ، شروع به تبدیل شدن به شخصی می کنید که جایگزینی آن دشوار است. تخصص زمان می برد ، و هنگامی که آن را تجربه کردید ، غیر قابل تعویض است.

برای تعیین اینکه چه موضوعاتی به شما علاقه مندید ، چه چیزهایی را که قبلاً می شناسید ، و چگونه می توانید پیشرفت کنید ، از مهارت خود حسابرسی کنید. سپس از آن دانش برای زمینگیر کردن مشتری در آن صنعت استفاده کنید.

به آموزش خود ادامه دهید

بهترین مشاوران با داشتن مدرک بازاریابی یا چند گواهینامه رضایت ندارند. آنها دائماً در حال یادگیری و کار روی مهارتهای خود هستند تا بتوانند مشتریان خود را در مورد آخرین روشهای بازاریابی به روز کنند. بازاریابی همیشه در حال تحول است و همگام با صنعت مهم است.

قیمت مناسب خدمات خود را تعیین کنید

تعیین نرخ معقول کلیدی است. فرمول آسان برای افراد؟ از پایین صورت درآمد خود شروع کنید و برای رسیدن به خط اول خود (یعنی هزینه هایی که هزینه آن را خواهید گرفت) ایجاد کنید. سود + سربار = درآمد روزانه هزینه. از نظر نیروی کار ، اگر قصد دارید با پرداخت حقوق سالانه ۱۵۰،۰۰۰ دلار به خانه و ۲۶۰ روز در سال کار کنید (۳۶۵ روز ، منهای یکشنبه ، چند شنبه ، تعطیلات و تعطیلات دو هفته) ، باید حدود ۵۷۷ دلار در خانه بخرید. هر روز قبل از هزینه های سربار

دلار

هنگامی که شما می دانید برای کسب درآمد چه هدفی را باید انجام دهید ، باید هزینه های سربار خود را تعیین کنید. سربار شامل هزینه های مکرر مربوط به اداره کار شما ، مانند سوخت ، هزینه اینترنت ، قبض تلفن ، هزینه پستی و تجهیزات می باشد. اگر هزینه های سربار شما سالانه ۱۰،۰۰۰ دلار اضافه می کند ، آن تعداد را بر تعداد روزهای کاری در سال تقسیم کنید. در ۲۶۰ روز ، این می تواند هر روز حدود ۳۹ دلار بالای دلار باشد.

پس از داشتن این شماره ها ، آنها را به فرمول برگردانید و روزانه در مجموع ۶۱۶ دلار یا هر ۷۷ ساعت در ساعت برسید. در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید.

تحقیقات دقیق در مورد هر مشتری انجام دهید

قبل از شروع به کار با یک مشتری جدید ، چندین مرحله وجود دارد که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که دقت کافی را انجام داده اید. در اینجا چند نکته برای انجام این کار آورده شده است:

۱ گوگل گوگل Alerts را برای مشتری و رقبای خود تنظیم کنید تا آخرین اخبار مربوط به کلمات کلیدی را که تعیین کرده اید ، مشاهده کند.

۲ data اطلاعات پایه مالی را برای مشتری خود بدست آورید. برخی از شماره های اصلی عبارتند از: درآمد کلی ، سود ناخالص و کلاه بازار.

۳ yourself خود را با مدیرعامل و اعضای تیم مدیریت ارشد آشنا کنید. اگر همه موارد دیگر شکست خورد ، LinkedIn را جستجو کنید و تا آنجا که می توانید نام و عناوین را به خاطر بسپارید.

۴ ’رقبای مشتری را بیاموزید. برای تعیین ۵-۱۰ رقبای برتر مشتری ، اندازه های نسبی ، محصولات و خدمات اصلی و نقاط قوت و ضعف آنها تحقیق کنید. به طور مرتب این اطلاعات را مرور کنید تا مطمئن شوید که به روز شده است

از پرسیدن سؤالات خوب نترسید

اگر گاهی اوقات مانند شرلوک هولمز به عنوان مشاور احساس می کنید ، در مسیر صحیحی قرار دارید! سوالات به شما کمک می کنند نیاز مشتری و آنچه را که باید انجام دهید درک کنید. هرگز از درخواست شفاف نترسید. همیشه بهتر از انجام نادرست یک پروژه بهتر است!

دارای بسترهای تبلیغاتی کلیدی در محل باشید

حتی بعد از شروع به گرفتن تکرار مشتری و مراجعه به آنها ، هنوز هم باید تجارت خود را ارتقا دهید تا بتوانید حتی درآمد بیشتری کسب کنید! یک وب سایت عالی داشته باشید که میزبان نمونه کارهای شما باشد و اطلاعات تکمیلی در مورد شغل خود و خودتان به عنوان یک فرد در اختیار شما قرار دهد. از نظر رسانه های اجتماعی ، سیستم عامل هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه شغل خود را به نمایش بگذارند. Linkedin برای هر مشاور ضروری است ، اما ممکن است شما نیز بخواهید کارهای جالب گذشته بصری را در اینستاگرام به نمایش بگذارید یا با مخاطبین خود همگام باشید و تخصص خود را در توییتر ارتقا دهید.

همچنین می توانید وبلاگ نویسی را در نظر بگیرید تا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید ، یا حتی در کنفرانس ها صحبت کنید تا ایده های خود را برجسته کنید. هر دو روش می توانند اعتبار قابل توجهی به شما بدهند و کلیپ های صوتی و تصویری عالی را که می توانید در وب سایت خود ذخیره کنید دریافت کنید. به یاد داشته باشید ، آن را در سطح بالایی نگه دارید. بیش از حد در مورد خدمات خود صحبت نکنید. روی آنچه اتفاق می افتد در صنعت باشد تمرکز کنید.

ایده

به روز بودن در آخرین بهترین روشهای بازاریابی ، اولین قدم برای کار کردن برای خود به عنوان مشاور بازاریابی و حفر کردن مکعب برای خوب است. در لیست ما از دوره های بازاریابی دیجیتال جستجو کنید تا بهترین نیازهای فردی خود را پیدا کنید.

متن کامل پایان نامه ها در 40y.ir