سئو و دیجیتال مارکتینگ

تحول دیجیتال به سرعت به یک مؤلفه اساسی هر مدل تجاری موفق تبدیل شده است. این به طور همزمان روشی برای بقا است و اگر با موفقیت به کار گرفته شود ، یک تمایزگر با ارزش است.

دیجیتال

ابزارها و تکنیک های دیجیتالی توانایی قابل ملاحظه ای برای بهره مندی از مشاغل دارند – در صورت اجرای ماهرانه ، آنها می توانند فرایندها را ساده تر کرده ، بودجه را به حداکثر برسانند و درآمد بیشتری با کارآمد و مؤثر کسب کنند.

۷۵ of از CFO تخمین می زنند که سازمانشان با عدم پشتیبانی مناسب از تحول تجارت دیجیتال ، فرصت های درآمد را از دست نمی دهند. این امر به این دلیل است که کانالهای دیجیتالی توانایی اتصال سازمان با یک مشتری گسترده تر را دارند ، آنها این امکان را می دهند که راحت تر و سریعاً روابط مشتری را پرورش دهند ، و سازمانها را قادر می سازند تا ارائههای با ارزش و هدفمند تری ارائه دهند.

با وجود این ، آگاهی از دیجیتال به شما کمک می کند تا با سایر صنعت خود همگام باشید ، یک مهارت قوی دیجیتال چیزی است که شما را از رقابت جدا می کند. در حقیقت ، ۵۹٪ از شرکت ها می گویند که نگران هستند که ممکن است خیلی زود از تلاش های تبدیل دیجیتالی خود دیر شوند و از رقبای خود عقب بیفتند.

۶۲٪ می گویند که سازمان آنها از لزوم تحول دیجیتالی انکار نمی کند

صنعت دیجیتال با ظهور منظم سیستم عامل های جدید ، به روزرسانی در الگوریتم ها و رابط های موتور جستجو و گسترش استراتژی ها برای ترکیب این نوآوری ها ، بی وقفه در حال پیشرفت است. چشم انداز استقبال از تحول دیجیتال به خودی خود می تواند بسیار زیاد باشد ، چه رسد به اینکه سعی کنیم در صدر پیشرفت های صنعت ثابت بمانیم. در گزارش مهارتهای دیجیتال ما در سال ۲۰۱۶ ، دریافتیم که ۶۷٪ از بازاریابان در ایالات متحده احساس می کنند که برای پیشرفت حرفه ای خود در آینده باید مهارت های بازاریابی دیجیتال خود را بهبود بخشند ، در مقایسه با ۵۹٪ در انگلیس و ۸۰٪ در ایرلند.

به همین دلیل ما این راهنمای چهار مرحله ساده را ایجاد کرده ایم تا بتوانید به راحتی از این پیشرفتهای دیجیتالی همگام باشید.

۱ informed آگاه باشید

در پاسخ به صنعت رو به رشد ، خوشبختانه وبلاگ های صنعت بی شماری وجود دارد که به شما کمک می کند تا با هر به روزرسانی اساسی در ارتباط باشید. این وبلاگها شامل همه تخصصهای دیجیتالی می شوند و انواع متنوعی با ارزش و آموزنده را در قالب های مختلف ارائه می دهند. این موارد می تواند از فیلم های آموزشی ، گرفته تا پادکست های مربوط به رهبران فکری صنعت ، تا فرم های طولانی باشد.

بافر ، برنامه زمانبندی رسانه های اجتماعی ، یک وبلاگ بسیار بصیرت و شخصیت نوشته دارد که عمدتا به رسانه های اجتماعی و مناطق مرتبط اختصاص داده شده است. آنها همچنین دارای مطالعات موردی هستند (با عناوینی مانند “چطور در ۳۰ روز با استفاده از توییتر تقریبا ۵۰٪ ترافیک خود را افزایش دادم”) ، اخبار و روندهای جدید و یک سری پادکست. در عین حال ، Moz ، یک نشریه معتبر به بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی ورودی است. آنها همچنین بخشی به نام “Whiteboard Friday” دارند که در آن بنیانگذار و خود اعلام شده “جادوگر موز” رند فیشکین و همکاران مختلف میهمان یک نمایش فیلم آموزشی را با فرمت “چگونه-به” برای یک تجربه یادگیری تعاملی ارائه می دهند.

ترشح و مصرف چنین حجم بالایی از محتوای صنعت می تواند یک کار بسیار وقت گیر باشد. به همین دلیل استفاده از فید RSS مانند Feedly یک عمل ضروری است. Feedly نه تنها به شما در یافتن نشریات مربوطه پیروی می کند که براساس تنظیمات برگزیده شما به شما کمک می کند ، بلکه آنها را به روشی آسان برای خواندن ترتیب می دهد تا بتوانید در زمان کمتری محتوای بیشتری را مشاهده کنید.

۲ ilities توانایی های عملی خود را لهستانی کنید

بازاریابی دیجیتال زمینه ای است که تا حد زیادی مورد استفاده کاربردهای عملی قرار می گیرد. این بدان معناست که اگرچه برای به دست آوردن بینش های روزانه در صنعت ، مصرف محتوا مهم است ، به همان اندازه ضروری است که بتوانیم آن یادگیری ها را به عملی تبدیل کنیم که تأثیر مثبتی بر سازمان شما خواهد گذاشت.

آسانترین راه برای حفظ مهارت های دیجیتال خود به صورت کامل عملی است که آنها را به کار گرفته اید. یک وب سایت رایگان یا با استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس راه اندازی کنید. این بستر را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در مجموعه ای از تخصص های دیجیتال ، درک خود را انجام دهید. شما می توانید ممیزی سئو منظم را انجام دهید تا دریابید که کدام عناصر روی صفحه باید بهبود یابد ، از کلمات کلیدی گرفته تا برچسب های متا. اگر تمایل به نوشتن مقالات وبلاگ ندارید ، می توانید بر روی مهارت های بازاریابی محتوا خود کار کنید ، یا برای توزیع این مقاله ها یک خبرنامه راه اندازی کنید ، که این امکان را به شما می دهد تا یک لیست مشترکان را نیز تهیه کنید و فعالیتهای خود را در زمینه بازاریابی ایمیل انجام دهید.

بازاریابی محتوا

به همین ترتیب ، اگر به هر میزان درگیر صنعت دیجیتال هستید ، باید حضور آنلاین را از طریق رسانه های اجتماعی برقرار کنید. می توانید پیوندهایی را به وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید (در صورت وجود) یک حساب توییتر و توییت تنظیم کنید ، یا محتوای معتبر شخص ثالث ارسال کنید که بازتاب خوبی در برند شخصی شما خواهد داشت. اگر ترجیح می دهید تاراج کنیدو مخاطب B2B ، لینکدین یک سکوی حرفه ای تر است که به بهترین وجه مناسب برای به روزرسانی های صنعت و مقالات با فرم طولانی است (این توزیع ها می توانند در بستر انتشار پالس لینکدین توزیع شوند)

این که آیا شما در ماهانه ۱۰۰ مشترک خبرنامه یا ۱۰ ، ۲۰۰۰ صفحه نمایش در وب سایت خود داشته باشید ، یا ۲ ، اینها همه روشهای قانونی هستند که از طریق آنها می توانید تکنیک های دیجیتالی خود را تصفیه کنید و اعتبار خود را در این فرآیند ایجاد کنید.

۳ ment مربیان دیجیتالی خود را پیدا کنید

در فضای دیجیتال افراد ماهر زیادی وجود دارد که متعهد به اشتراک گذاری دانش و تعریف بهترین روش های دیجیتال هستند. آنها غالباً به عنوان رهبران یا تأثیر گذاران صنعت فکر شناخته می شوند ، آنها غالباً با دنباله گسترده آنلاین ، روابطی را ایجاد و پرورش داده اند و خود را به عنوان یک متخصص قابل اعتماد در صنعت خاص تثبیت کرده اند. اینها افرادی هستند که بینش و تجربیات به شما در پیشرفت قابلیت های دیجیتال خود کمک می کند.

برخی مانند نیل پاتل ، وبلاگهایی را مرتبا به روز می کنند که می توانید به خوراک RSS خود اضافه کنید. وبلاگ پاتل ، “Quicksprout” در مقالات ساده و پیمایش آسان پیروی می کند که از قالب کلاسیک “چگونه به” پیروی می کنند و با تخصص صنعت برنده پاتل تزریق می شوند. تأثیر گذاران دیگر ، مانند جیل رولی ، پیشگام در زمینه فروش اجتماعی ، ترجیح می دهند تلاش خود را بر روی بینش های نیش زده روی سکوهای رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، یا فیلمبرداری از نمایش های ویدئویی یا وبینارها متمرکز کنند.

هنگامی که نوع تأثیرگذار را که فکر می کنید دوست دارید یاد بگیرید (با در نظر گرفتن صنعت و مکان آنها) مشخص کردید ، می توانید با استفاده از یک ابزار گوش دادن اجتماعی مانند Buzzsumo یا Followerwonk آنها را پیدا کنید. هر دوی این ابزارها عملکردی دارند که صرفاً به منابع تأثیرگذار بر اساس معیارهای مختلفی از قبیل دسترسی ، اختیارات ، تأثیرگذاری و تعامل اختصاص داده شده است.

۴ ٫ در آموزش مهارت های دیجیتال سرمایه گذاری کنید

سرمایه گذاری

آیا می دانید فقط ۴٪ سازمانها آموزش مهارتهای خود را با استراتژی دیجیتالی خود ترسیم می کنند؟ هنگامی که اطمینان حاصل شود که مهارت شما از آخرین روندهای صنعت منعکس می شود ، یک برنامه آموزشی استراتژیک و پایدار کلید تحکیم آن مهارت ها است. به گفته ادوبی ، شرکت هایی که برنامه ای برای بلوغ دیجیتالی خود دارند ، به دنبال آموزش و ترقی مهارت های نیروی کار موجود خود هستند و افرادی را که باید برای به دست آوردن بیشترین استفاده از ابزارها و فناوری های دیجیتال استخدام کنند ، استخدام می کنند.

استخدام

با سرمایه گذاری در یک دوره بازاریابی دیجیتال که متناسب با نیازها و علاقه های خاص شما باشد ، می توانید اثربخشی بازاریابی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. مهمترین چیز انجام تحقیقات دقیق است.

کمبود آموزش در مهارت های بازاریابی جدید توسط ۳۰٪ از بازرگانان به عنوان موانع موفقیت نام برده شده است

اگر نیاز به خرید ارشد یا دسترسی به بودجه آموزش را دارید ، با ذینفع ذیربط جلسه ای ترتیب دهید که در طی آن می توانید یک استدلال قانع کننده ارائه دهید که از گزینه آموزش مناسب برای شما تهیه شده است. تصادفی نیست که انجمن آموزش و توسعه آمریکا (ASTD) دریافت که سازمان هایی که آموزش جامع ارائه می دهند ، ۲۱۸٪ درآمد بالاتر از هر کارمند نسبت به افرادی که آموزش های جامع تری دارند ، برخوردار هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شکاف مهارت های دیجیتال و اینکه چرا باید از طریق مراحل ذکر شده در بالا به آن بپردازید ، گزارش کامل ما را در اینجا بارگیری کنید

سوفی الیزابت اسمیت

متن کامل پایان نامه ها در 40y.ir