پايان نامه مديريت:شناسایی رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعدوظیفه‌شناسی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

عنوان کامل پایان نامه :

 تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش( موردمطالعه بانکهای دولتی

قسمتی از متن پایان نامه :

جامعه آماري

يك جامعه آماري عبارت است از مجموعه‌اي از افراد يا واحدها كه داراي حداقل يك صفت مشترك باشند. در پژوهش جامعه مورد بررسي يك جامعه آماري است كه پژوهشگر مايل است درباره صفت متغير واحدهاي آن به مطالعه بپردازد.(سرمد و بازرگان، 1382: 178).

جامعه آماری تحقیق حاضر دو می‌باشد یکی مشتریان و دیگری کارکنان بانکهای دولتی شهرستان محلات، مشتریان جوامع نامحدود دارند.

4-3- روش نمونه گيري و حجم نمونه آماري

1-4-3- روش نمونه گيري

نمونه عبارت است از هر جزء از جامعه كه معرف جامعه باشد. به عبارت ديگر همه­ي صفات جامعه، آن صفاتي كه از لحاظ موضوع تحقيق داراي اهميت است، به تناسب در نمونه وجود داشته باشد، و بتوان نتايج حاصل از آن را به كل جامعه آماري تعميم داد (ازكيا، دربان آستانه،1382، 243). هدف از نمونه­گيري، نتيجه­گيري از جزء يا بررسي قسمتي از كل است. البته، نتيجه مطالعه بايد قابل تعميم به كل جامعه باشد (طبيبي، 1388، 118).به دلايل زير در پژوهش اجتماعي مديريتي نمونه گيري مورد تأكيد قرار مي‌گيرد(خاكي، 1379: 250).

1-صرفه جويي در هزينه‌هاي گوناگون پژوهش

2-كاهش زمان در مراحل عملياتي و تحليلي پژوهش

3-افزايش بهره وري منابع انساني درگير با مراحل گوناگون پژوهش

روش نمونه‌گيري مورد استفاده در انتخاب نمونه در انجام اين پژوهش، روش نمونه‌گيري تصادفی است. و برای مشتریان خوشه ای تک مرحله‌ای می‌باشد.مثلا مشتریان حسابهای پس انداز،حسابهای جاری.مشتریان وام های بلند مدت و کوتاه مدت.

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

.تعیین تاثیر  رفتار شهروندی سازمانی مبتنی بر بعد نزاکت بر کیفیت خدمات  واحدهای سازمانی

2.تعیین تاثیر  رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعدنوع دوستی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

3.تعیین تاثیر  رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعد جوانمردی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

4.تعیین تاثیر  رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعدوظیفه‌شناسی بر  کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

5.تعیین تاثیر  رفتار شهروند سازمانی مبتنی بر بعد آداب اجتماعی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

6.تعیین میزان میانجی گری تسهیم دانش در خصوص تاثیر  عوامل پنج گانه رفتارشهروند سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات واحدهای سازمانی با توجه به نقش میانجی تسهیم دانش( موردمطالعه بانکهای دولتی  با فرمت ورد

Author: