پايان نامه مديريت:میزان مولفه های فطری مشتری­مداری از دیدگاه اسلام

 پایان نامه ارشد

عنوان کامل پایان نامه :

 طراحي الگوی مؤلفه‌های فطری مشتری ‌مداری از دیدگاه اسلام

قسمتی از متن پایان نامه :

. قلمروي پژوهش

قلمرو تحقيق از حيث موضوعي بدين شرح مي باشد:

مولفه­هاي فطری موثر در مشتری­مداری به عنوان بخشی از بازارگرایی و نهایتا بازاریابی

 

1.12. تعريف مفاهيم و واژگان کليدي

از آنجا که هر نوشتار تخصصي، داراي واژگان کليدي خاصي است که گاه عدم آشنايي با آنها موجب کژفهمي­ها و يا ضعف در انتقال مطالب آن مي­شود، در اينجا به تعريف برخي از واژگان کليدي مربوطه پرداخته و منظور اصلي از آن واژگان ارائه مي­گردد هرچند که يکي از مباحث پيچيده در مسائل علوم­انساني، داشتن تعاريف واحد است ولي ناگزير با مسامحه بسيار به تعاريف اوليه اکتفا مي­شود.

  • بازاریابی: بازاریابی عبارتست از تامین رضایت مشتری به شیوه‌ای سودآور (کاتلر،1999،ص15).
  • مشتری گرایی(مشتری مداری یا مشتری محوری): روشی است که در آن نخست به نیازهای مشتری توجه می‌شود و سپس در صدد تامین این نیازها برمی آیند به گونه ای که نتیجه نهایی، رضایت مشتری و برآوردن انتظارات او می‌باشد (دادخواه، 1388،ص24).
  • فطرت: یک خلقت صد در صد ابتدایی که در غیر انسان هم سابقه ندارد (مطهری،1369، ص71).
  • فطریات احساسی:یکی از دو نوع فطرت به همان معنای احساسات (مطهری،1369، ص257)
  • فطریات دانشی(ادراکی): در ناحیه دریافت­ها و شناخت­ها این مساله وجود دارد که انسان دارای یک سلسله معلومات فطری و غیر اکتسابی می باشد (مطهری،1369،ص258)

 

1.13. محدوديت­هاي پژوهش

اين پژوهش نيز بسان بسياري از پژوهش­ها داراي محدوديت­هاي بسياري است که برخي از آنها مربوط به محدوديت­هاي محقق و برخي مربوط به محدوديت­هاي تحقيق است. از محدوديت­هايي که مربوط به محقق مي­باشد مي­توان به موارد زير اشاره کرد:

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

سوال اصلی و اساسی که در این رابطه برای پژوهش مطرح می‌باشد این است که:

  1. مولفه های فطری مشتری­مداری از دیدگاه اسلام کدامند و چه رابطه‌ای با هم دارند؟

سولات فرعی:

  1. مولفه های فطریات ادراکی مشتری­مداری از دیدگاه اسلام چیستند؟
  2. مولفه های فطریات احساسی مشتری­مداری از دیدگاه اسلام چیست؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : طراحي الگوی مؤلفه‌های فطری مشتری ‌مداری از دیدگاه اسلام  با فرمت ورد

Author: