پایان نامه مدیریت:میزان مولفه های فطری مشتری­مداری از دیدگاه اسلام

 پایان نامه مدیریت:میزان مولفه های فطری مشتری­مداری از دیدگاه اسلام دسته‌بندی نشده

عنوان کامل پایان نامه :

 طراحی الگوی مؤلفه‌های فطری مشتری ‌مداری از دیدگاه اسلام

قسمتی از متن پایان نامه :

. قلمروی پژوهش

قلمرو تحقیق از حیث موضوعی بدین شرح می باشد:

مولفه­های فطری موثر در مشتری­مداری به عنوان بخشی از بازارگرایی و نهایتا بازاریابی

 

1.12. تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی

از آنجا که هر نوشتار تخصصی، دارای واژگان کلیدی خاصی است که گاه عدم آشنایی با آنها موجب کژفهمی­ها و یا ضعف در انتقال مطالب آن می­شود، در اینجا به تعریف برخی از واژگان کلیدی مربوطه پرداخته و منظور اصلی از آن واژگان ارائه می­گردد هرچند که یکی از مباحث پیچیده در مسائل علوم­انسانی، داشتن تعاریف واحد است ولی ناگزیر با مسامحه بسیار به تعاریف اولیه اکتفا می­شود.

  • بازاریابی: بازاریابی عبارتست از تامین رضایت مشتری به شیوه‌ای سودآور (کاتلر،1999،ص15).
  • مشتری گرایی(مشتری مداری یا مشتری محوری): روشی است که در آن نخست به نیازهای مشتری توجه می‌شود و سپس در صدد تامین این نیازها برمی آیند به گونه ای که نتیجه نهایی، رضایت مشتری و برآوردن انتظارات او می‌باشد (دادخواه، 1388،ص24).
  • فطرت: یک خلقت صد در صد ابتدایی که در غیر انسان هم سابقه ندارد (مطهری،1369، ص71).
  • فطریات احساسی:یکی از دو نوع فطرت به همان معنای احساسات (مطهری،1369، ص257)
  • فطریات دانشی(ادراکی): در ناحیه دریافت­ها و شناخت­ها این مساله وجود دارد که انسان دارای یک سلسله معلومات فطری و غیر اکتسابی می باشد (مطهری،1369،ص258)

 

1.13. محدودیت­های پژوهش

این پژوهش نیز بسان بسیاری از پژوهش­ها دارای محدودیت­های بسیاری است که برخی از آنها مربوط به محدودیت­های محقق و برخی مربوط به محدودیت­های تحقیق است. از محدودیت­هایی که مربوط به محقق می­باشد می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

سوال اصلی و اساسی که در این رابطه برای پژوهش مطرح می‌باشد این است که:

  1. مولفه های فطری مشتری­مداری از دیدگاه اسلام کدامند و چه رابطه‌ای با هم دارند؟

سولات فرعی:

  1. مولفه های فطریات ادراکی مشتری­مداری از دیدگاه اسلام چیستند؟
  2. مولفه های فطریات احساسی مشتری­مداری از دیدگاه اسلام چیست؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه مدیریت:میزان مولفه های فطری مشتری­مداری از دیدگاه اسلام دسته‌بندی نشده

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : طراحی الگوی مؤلفه‌های فطری مشتری ‌مداری از دیدگاه اسلام  با فرمت ورد

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.