دسته‌بندی نشده

پايان نامه مديريت:شناسایی کیفیت خدمات الکترونیک بر نیات رفتاری مشتریان بانک مهر اقتصاد

 

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی تأثيرکيفيت خدمات الکترونيک و اثر بخشی تبليغات دهان به دهان بر نيات رفتاری مشتريان

قسمتی از متن پایان نامه :

عوامل فردی

اعتبار فرستنده، تخصص فرستنده، قابلیت اعتماد (صداقت) فرستنده و رهبر عقیده بودن او از مهمترین خصوصیاتی هستند که در تحقیقات مختلف به عنوان عوامل مؤثر بر اثربخشی تبلیغات دهان به دهان که بر نگرش و رفتار گیرنده تأثیر می­گذارند مورد بررسی قرار گرفته­­اند. تأثیرات نگرشی ناشی از اعتبار منبع یا باور کلی نسبت به منبع به گونه قابل ملاحظه­ای مطالعه شده است. اولین بررسی­ها نشان داد چنانچه نگرش­ها درست پس از انتشار پیام اندازه­گیری شوند، منبع معتبر بیش از منبع کم اعتبار متقاعد کننده خواهد بود. مفهوم قابلیت اعتماد با قصد و هدف منبع برای برقراری ارتباط رابطه دارد. معمولاً کسانی قابل اعتماداند که از نیت آنان آگاهی وجود دارد، کسانی که در چارچوب یک فعالیت اطلاع رسانی و هدایت گرانه خواستار افزایش آگاهی هستند، آنانی که احساس می­شود قصد متقاعد کردن دارند کمتر قابل اعتماد­اند. در شرایطی که موضوع برای مخاطب اهمیت داشته باشد مؤلفه قابلیت اعتماد نقش متقاعدکنندگی بیشتری بازی می­کند(هانس، 2004).

تخصص که به وسیله بریستور تشریح شده به عنوان مفهومی بیان می­شود که منبلع توانایی فراهم کردن اطلاعات درست را دارد. این خیلی واضح است که اطلاعات به دست آمده از افراد متخصص بسیار تأثیر گذار است. گیلی استدلال می­کند که کسی که در یک طبقه محصول دارای تخصص است باید دارای اطلاعات بیشتری در زمینه محصول باشد. بنابراین عقیده و فکر او بیشتر از بقیه افراد مورد توجه و جستجو قرار می­گیرد. دانش بیشتر افراد متخصص آنها را قادر می­سازد که افراد را متقاعد سازند و بر روی عقیده و نظر آنها درباره محصول تأثیر گذارند. بانسال و ویر (2000) در تحقیق خود به این نتیجه رسیدند که هر چه تخصص فرستنده تبلیغات دهان به دهان بیشتر باشد، بر روی تصمیم خرید گیرنده تأثیر بیشتری می­گذارد. مطالعات نشان می­دهد که افراد متخصص اغلب رهبران عقیده در زمینه یک طبقه­ محصول هستند رهبران عقیده افرادی هستند که تمایل دارند پیرامون محصولات و خدمات به دیگران توصیه کنند از این افراد به عنوان افرادی که بیشترین تأثیر بر رفتان دیگران دارند یاد می­شود(هانت و همکاران، 2004).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف اصلی این تحقیق بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و اثربخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان در بانک مهر اقتصاد می باشد و در راستای این هدف، اهداف فرعی زیر دنبال      می شوند:

بررسی کیفیت خدمات الکترونیک در بانک مهر اقتصاد؛

بررسی تأثیر پارامتر تجربه مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیک بانک مهر اقتصاد بر اثربخشی تبلیغات دهان به دهان؛

ارائه راهکارهایی برای بهبود تبلیغات دهان به دهان در بانک مهر اقتصاد؛

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی تأثيرکيفيت خدمات الکترونيک و اثر بخشی تبليغات دهان به دهان بر نيات رفتاری مشتريان  با فرمت ورد

متن کامل پایان نامه ها در 40y.ir