پایان نامه مدیریت:سنجش وضعیت مطلوب تجهیز منابع و وصول مطالبات در بانک کشاورزی

 پایان نامه مدیریت:سنجش وضعیت مطلوب تجهیز منابع و وصول مطالبات در بانک کشاورزی دسته‌بندی نشده

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و عملکرد تجهیز منابع وصول مطالبات بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان

قسمتی از متن پایان نامه :

– کیفیت خدمات بانکی

هر چند که کالاها و خدمات، از جمله بخش­های دارای رشد سریع در کشورهای در حال توسعه محسوب می‌شوند، با این حال در این کشورها کمتر توجهی به کیفیت ارائه خدمات می‌شود.

کیفیت به عنوان یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی خدمات، عبارت است از مفهومی وسیع که بخش­های مختلف ‏سازمان نسبت به آن متعهد بوده و هدف‏ افزایش کارایی کل مجموعه است، به گونه‏ای که مانع از پدید آمدن عوامل مخل کیفیت شده و در نهایت با حداقل هزینه و با هدف افزایش قابلیت رقابت، کل این مجموعه را با مشخصات مورد نظر مشتری مطابقت دهد.

2-3-4-2-1- ویژگی های خاص خدمات بانکی

بانکداری به عنوان یک رشته فعالیتهای اقتصادی که ایجاد اعتبار می­کند و امور مربوط به پرداخت ها و نقل و انتقال وجوه را تسهیل می نماید ( ونوس و همکاران 1383 ،3)خدماتی را شامل می­شود که دارای دو ویژگی انحصاری می­باشند:

الف) مسؤولیت امانت داری: اشاره به مسؤولیت سازمان­های خدماتی مالی در مدیریت نقدینگی مشتریان دارد و این نکته ضروری است این سازمان‌ها، توصیه‌های مالی مناسب به مشتریان ارائه دهند. در بازاریابی خدماتی مالی در واقع مشتریان، مجموعه‌ای از وعده­ها را خریداری می­کنند، شامل وعده‌های مؤسسه‌های مالی برای مراقبت از پول­های مشتریان و رفاه مالی آنان. بنابراین جلب اعتماد و اطمینان افراد به وسیله مؤسسه‌ی مالی و کارکنان آن امری ضروری است.

ب) جریان دوطرفه‌ی اطلاعات: خدمات مالی صرفاً مربوط به خرید یک طرفه‌ی خدمت نمی­شود، بلکه دربردارنده­ی مجموعه‌ای منظم از تعاملات و مبادلات دوطرفه در طول زمان است. نمونه‌هایی از این تعاملات دوطرفه در خدمات بانکی عبارتند از: صدور صورتحساب‌ها، کنترل حساب­ها، مراجعه به شعب، استفاده از ماشین­های خودپرداز و غیره. این نوع معاملات دوسویه از طریق اطلاعات جمع‌آوری شده از مشتریان فرصت­های متوالی برای ایجاد سود فراهم می‌کند؛ فرصت‌هایی نظیر استفاده از انواع حساب‌ها، پس انداز و اعطای وام، خرید کارتهای اعتباری و غیره ( ونوس و همکاران، 1383،33).

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

1-4-1- هدف کلی

“تبیین رابطه شایستگی­های رهبری با تجهیز منابع و وصول مطالبات”

1-4-2-اهداف فرعی

  1. شناسایی شایستگی­های رهبری مدیران بانک کشاورزی.
  2. تبیین شاخص­های شایستگی رهبری .
  3. بررسی وضعیت موجود تجهیز منابع و وصول مطالبات در بانک کشاورزی.
  4. تبیین وضعیت مطلوب تجهیز منابع و وصول مطالبات در بانک کشاورزی.
  5. پیشنهادات لازم برای رسیدن به وضعیت مطلوب تجهیز منابع و وصول مطالبات

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه مدیریت:سنجش وضعیت مطلوب تجهیز منابع و وصول مطالبات در بانک کشاورزی دسته‌بندی نشده

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و عملکرد تجهیز منابع وصول مطالبات بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان  با فرمت ورد

این نوشته در دسته‌بندی نشده ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.