دسته‌بندی نشده

پايان نامه درباره نقش اثربخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان بانک مهر

 

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی تأثيرکيفيت خدمات الکترونيک و اثر بخشی تبليغات دهان به دهان بر نيات رفتاری مشتريان

قسمتی از متن پایان نامه :

مدلهای سنجش کيفيت خدمات الکترونيک

بررسی بیشتری در خصوص مقیاس کیفیت خدمات الکترونیک لازم است، تمام مقیاس هایی که در حال حاضر تحت توسعه قرار دارند (مانند وبکوال، ایتیل کوال و …) باید از جهت ویژگی های روانشناختی و ارزش تشخیصی، بررسی شده و هرجا که لازم است اصلاح شوند(زیتهامل، 2002).

تعریف مفهومی و مدل کیفیت خدماتی که به خوبی پذیرفته شده باشد و نیز ارزیابی ای درخصوص آن ارائه کند، وجود ندارد(سث و همکاران، 2009). علاوه بر این و مهمتر اینکه انتظارات مشتری در قلب مفاهیم کیفیت مشتری نشسته است و هنوز انتظارات مورد نظر بخوبی که آنها در کیفیت خدمات سنتی شکل گرفته اند در کیفیت خدمات الکترونیکی شکل نیافته اند(زیتهامل، 2002).

آمادگی فناوری یا مرحله ای از پذیرش خدمات الکترونیکی می تواند بر تجربه خدمات و درک کیفیت خدمات تأثیر بگذارد( تسیکریکتسیس[1]، 2004). به عنوان مثال، یانگ (2002) تفاوت در ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی میان خریداران و غیر خریداران را بیان می دارد. در حالی که ایک بال و همکارانش (2003) خاطر نشان می کنند که تناوب استفاده مصرف کننده، یک فاکتور در ارزیابی خدمات الکترونیکی محسوب می گردد. سث و همکارانش (2009) در بررسی مدل های کیفیت خدمات نشان می دهند که انتظارات مشتری درمورد خدمات خاص در حالت ثابتی از تکامل هستند، و تحت تأثیر تعداد رویارویی کاربر و محیط رقابتی می باشند. در نهایت، این که انتظارات، فقط یک عامل تأثیرگذار بر قضاوت درمورد کیفیت خدمات می باشند، و سایر عوامل اثرگذار از قبیل تصویر و شهرت سازمان خدمات، جنبه های تنظیمات خدمات، برخورد واقعی خدمات و مشارکت مشتری،

[1] – Tsikriktsis

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

هدف اصلی این تحقیق بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک و اثربخشی تبلیغات دهان به دهان بر نیات رفتاری مشتریان در بانک مهر اقتصاد می باشد و در راستای این هدف، اهداف فرعی زیر دنبال      می شوند:

بررسی کیفیت خدمات الکترونیک در بانک مهر اقتصاد؛

بررسی تأثیر پارامتر تجربه مشتریان در استفاده از خدمات الکترونیک بانک مهر اقتصاد بر اثربخشی تبلیغات دهان به دهان؛

ارائه راهکارهایی برای بهبود تبلیغات دهان به دهان در بانک مهر اقتصاد؛

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی تأثيرکيفيت خدمات الکترونيک و اثر بخشی تبليغات دهان به دهان بر نيات رفتاری مشتريان  با فرمت ورد

متن کامل پایان نامه ها در 40y.ir