دسته‌بندی نشده

دانلود پايان نامه تعیین ارزش درک شده ی برند مقلّد و ارزش درک شده ی برند اصلی

 پایان نامه

عنوان کامل پایان نامه :

 مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد

قسمتی از متن پایان نامه :

– مؤلفه­هاي ارزش از دید مشتری

تعيين ارزش مشتري، يك روش كيفي براي تعيين ارزشي است كه مشتري از خدمات و محصولات انتظار دارد. ارزش يك مفهوم ويژه و تجربي است که در ذهن مشتري نقش مي­بندد (ماكويي و فضل­الهي، 1386). در ادبيات مربوط به ارزش از ديد مشتري، آن­را مطلوبيت نهايي دريافتي از محصول تعريف مي­كنند. مشتري اولويت­هايي خود را براي تجزيه و تحليل انتخاب محصول و خدمات بر پايه­ي ذهنيات و مشاهدات خود مي­گذارد كه مطلوبيت يكي از اين موارد است. علاوه بر تفاوت­هايي كه ميان داده­ها و ستانده­هاي مشتريان مختلف وجود دارد؛ تفاوت­هايي در ارزيابي مشتريان از ارزش وجود دارد كه در سليقه­هاي مشتريان، خصوصيات مشتريان، هزينه­هاي پولي و غيرپولي نهفته است (میکانن[1]، 2011).

باتوجه به بيان ارزش درك­شده از ديد مشتري، 4 مدل براي بررسي ارزش مشتري بيان شده است، اما هيچ­يك از اين مدل­ها لزوماٌ جامع و كامل نيستند. هر يك، به يك­سري مفاهيم خاص پرداخته و در عوض از ساير مفاهيم غافل مانده­اند. اما مي­توان با تركيب هدفمند آن­ها به ديدگاه منسجم و جامعي در رابطه با ارزش از ديد مشتري دست يافت.

 

2-5-1-3- چارچوب وسیله-نتیجه[2]

در اين چارچوب مشتريان كالاها و خدماتي را مورد استفاده قرار مي­دهند كه نتايج مطلوبي را بدين­وسيله كسب كنند. مي­توان گفت ويژگي­ها و خصوصيات كالا يا خدمت، نتايج و پيامدهاي حاصل از مصرف آن و نيز ارزش­هاي شخصي مشتري شكل­دهنده فرآيند تصميم­گيري او است. در تحقيقي كه وودروف در سال 1997 انجام داده ارزش از ديد مشتري يك رجحان نسبت داده شده از سوي وي به كالا است كه تحت تأثير ارزيابي مشتري از ويژگي­ها و خصوصيات كالا و خدمات و پيامدهاي ناشي از مصرف آن در جهت تحقق اهداف وي است. چارچوب ارائه شده توسط اين محقق سلسله مراتب ارزش مشتري نام دارد و همچنان­كه در شكل زير ملاحظه مي­شود ارزش مطلوب و مورد نظر مشتري در سه موقعيت منجر به رضايتمندي حاصل از ارزش دريافت شده توسط وي مي­شود (خلیفه، 2004).

[1].Mikkonen

[2].The Results-handles Model

سوالات یا اهداف این پایان نامه :

  1. هویت برند اصلی چه تأثیری بر ارزش درک شده مشتریان دارد؟
  2. هویت برند اصلی، چه تأثیری بر تصویر ذهنی مشتری دارد؟
  3. ارزش درک شده مشتری از برند اصلی، چه تأثیری بر قصد خرید این محصولات دارد؟
  4. تصویر ذهنی از برند اصلی، چه تأثیری بر قصد خرید این محصولات دارد؟
  5. هویت برند مقلّد، چه تأثیری بر ارزش درک شده برای مشتری دارد؟
  6. هویت برند مقلّد، چه تأثیری بر تصویر ذهنی مشتری دارد؟
  7. ارزش درک شده مشتری از برند مقلّد، چه تأثیری بر قصد خرید این محصولات دارد؟
  8. تصویر ذهنی از برند مقلّد چه تأثیری بر قصد خرید این محصولات دارد؟
  9. آیا تصویر برند اصلی با تصویر برند مقلّد تفاوت دارد؟
  10. آیا ارزش درک­شده برند اصلی با ارزش درک­شده برند مقلّد تفاوت دارد؟
  11. آیا هویت برند اصلی با هویت برند مقلّد تفاوت دارد؟

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مقایسه ی اثرگذاری هویت برند بر قصد خرید در برندهای اصلی و مقلّد  با فرمت ورد

متن کامل پایان نامه ها در 40y.ir