دانلود پایان نامه بررسی «اعتماد محوری در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.

پایان نامه 

عنوان کامل پایان نامه :

 بررسی اثر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان  و اولویت بندی ابعاد آن با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی(AHP)

اهدف اصلی

  1. سنجش اثر مدیریتکیفیتجامعبررضایتمشتریاندرسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  2. اولویت بندی ابعاد مدیریت کیفیت جامع با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی در سازمان امور مالیاتی استان گیلان

 

1-5-2 اهداف فرعی

  1. سنجش اثر «اعتماد محوری در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  2. سنجش اثر «سرعت در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .
  3. سنجش اثر«صحت در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .
  4. سنجش اثر« شفافیت و اطلاع‌رسانی درست به ارباب‌رجوع» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .
  5. سنجش اثر«زیبایی فضای ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  6. سنجش اثر« پاسخگویی بر رضایت مشتری» درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  7. سنجش اثر« توانمندسازی کارکنان» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  8. سنجش اثر« رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی مشتریان »بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .
  9. سنجش اثر« انعطاف‌پذیری در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .

 

 

1-6 فرضیه ها

 

1-6-1 فرضیه اصلی

  1. بینمدیریتکیفیتجامعورضایتمشتریاندرسازمان امور مالیاتی استان گیلانرابطه معناداریوجوددارد.

 

1-6-2 فرضیه های فرعی

  1. بین «اعتماد محوری در ارائه خدمات» و رضایت مشتری در سازمان امور مالیاتی استان گیلان رابطه معناداری وجود دارد.
  2. بین «سرعت در ارائه خدمات »و رضایت مشتری در سازمان امور مالیاتی استان گیلان رابطه معناداری وجود دارد.

بین «صحت در ارائه خدمات »و رضایت مشتری در سازمان امور مالیاتی استان گیلان رابطه معناداری وجود دارد.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

  1. سنجش اثر مدیریتکیفیتجامعبررضایتمشتریاندرسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  2. اولویت بندی ابعاد مدیریت کیفیت جامع با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی در سازمان امور مالیاتی استان گیلان

 

1-5-2 اهداف فرعی

  1. سنجش اثر «اعتماد محوری در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  2. سنجش اثر «سرعت در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .
  3. سنجش اثر«صحت در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .
  4. سنجش اثر« شفافیت و اطلاع‌رسانی درست به ارباب‌رجوع» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .
  5. سنجش اثر«زیبایی فضای ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  6. سنجش اثر« پاسخگویی بر رضایت مشتری» درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  7. سنجش اثر« توانمندسازی کارکنان» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان.
  8. سنجش اثر« رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی مشتریان »بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .
  9. سنجش اثر« انعطاف‌پذیری در ارائه خدمات» بر رضایت مشتری درسازمان امور مالیاتی استان گیلان .

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

 پایان نامه

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : بررسی اثر مدیریت کیفیت جامع (TQM) بر رضایت مشتریان  و اولویت بندی ابعاد آن با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی(AHP) با فرمت ورد

Author:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *